Part 15

456 40 11
                                    

#Xhoela

Ka kaluar 1 jave qe nga ajo nat qe Bruno me tha ato fjale per Krissin, por ato ishin gjera pa kuptim.Keto dite une dhe ai jemi afruar shume me njeri-tjetrin dhe mua me pelqen shoqeria e tij.Bruno pothuajse nuk me flet fare po as une sjam lodhur ta pyes pse edhe pse ne fakt sme pelqen fare kjo sjellja e tij.Edhe ne shkolle kur jemi te kater une,ai,Tea dhe Mateo,me duket sikur per ate sjam aty.Ai sme hedh asnje veshtrim ose as nuk me ngacmon saqe me duket sikur une nuk ekzistoj me.Kur e pyeta Mateon per te me tha qe eshte fokusuar shume tek mesimet dhe sdo ta heqi mendjen nga ato me gjera te tjera.Po sarrij ta kuptoj perseri...nejse e lash me kaq biseden me Mateon dhe pyetjet qe me kalonin ne mendje i mbajta per vete.Por ka dhe gjera te tjera qe me bejne te lumtur pervec shoqerise me Krissin dhe kjo eshte marrdhenia e Teas me Mateon.Ata e duan marrezisht njeri-tjetrin, duket sikur ne cdo sekond e ndjejne mungesen e tjetrit.Me pelqen ti shoh ashtu te dy sepse jane dy prej njerezve qe i dua me shume, tani Mateo eshte edhe vellai pervec se i Brunos.Dhe ja ku e permenda prap emrin e tij!

Po shikohesha ne pasqyre dhe isha gati.Vesha nje fund ngjyr pjepri,nje kanatjere te bardhe qe shkonte shume mire me fundin, nje pale kepuce te thjeshta dhe nje xhup mishini ngjyr te zeze.Mora canten dhe dola nga dhoma.

Dola nga shtepia dhe mora makinen e Mateos per te shkuar tek Krissi

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Dola nga shtepia dhe mora makinen e Mateos per te shkuar tek Krissi.Sonte do takoheshim ne nje vend por se di cfare ishte sepse kisha vetem adresen e tij. Ndalova makinen dhe kur zbrita e kuptova qe kisha ardhur ne shtepine e tij.Ishte nje shtepi pak me e vogel se ajo e Brunos dhe shume e bukur.Krissi doli te me priste dhe pasi u takuam me ftoj brenda.

-Si te duket shtepia ime?

-Shume e bukur, po pse me ftove ketu?

-Do ta maresh vesh me vone: tha dhe me shkeli syrin

Sme pelqejne fare surprizat e tilla kur nuk di asnje detaj.Buzeqesha lehte dhe u ula ne divan.Pas meje erdhi u ul dhe ai me dy gota vere ne dore.Trokitem gotat dhe e ktheva vetem pak sa per te ndjere ate athtesine e saj e cila ma turbulloj me shume trurin pasi nuk e di po kam nje parandjenje te keqe.Po i hidhja nje sy qe nga divani sallonit te tij dhe mu duk mjafte i kuruar dhe elegant.

-Do vish te tregoj shtepine: me pyeti duke u ngritur ne kembe

-Po: u pergjigja direkt

E ndoqa pas ne cdo dhome qe me tregoj derisa ne fund arritem tek dera e fundit qe ndodhej ne shtepi.

-Kjo eshte me e bukura: tha duke buzeqeshur dhe hapi deren

E kush mund te ishte tjeter pervec se dhoma e tij e gjumit.Kishte nje krevat te madh me carcaf ngjyre te kuqe, nje TV, dollape ne pothuajse cdo ane te mureve dhe banjon.Me kapi doren dhe me futi brenda duke mbyllur deren por pa celes.

-Si te duket?

-Si dhome cunash: thashe duke qeshur

-Mund te behet edhe dhoma jote: tha duke qeshur djallezisht

-Se kuptova?

Qeshi lehte dhe mu afrua duke me vene duart tek beli.Me afroi akoma me shume dhe me shtrengoj fort pas vetes.

-Kriss me lesho: thashe duke vendosur duart ne kraharorin e tij por ai se beri madje as nuk levizi fare

-Cfare ben hiqi duart: por perseri asgje

Duket sikur lutjet e mija per ta ndaluar per te ishin si te thosha me prek me shume.Ne ate moment kapi duart e mija me njeren dore dhe zhvendosi fytyren ne qafen time,filloj te me puthte lehte derisa perfundova e shtrir ne shtratin e tij.Iu pergjerova te mos me puthte dhe te me prekte por ai as qe donte tja dinte.Fillova te qaja e te bertisja por prap asgje efekt.Ai ngriti koken dhe po me shikonte ne sy, me pas zhvendosi shikimin ne buzet e mija.Jo ai sdo guxonte te me merte puthjen time te pare, sdo ta lejoja.Me leshoj duart dhe vendosi duart e tij ne dy anet e kokes time e u afrua me shume fytyres sime.Atehere sdurova dot me dhe i gjuajta fiks ne krenarin e tij ne mes te kembve.Bertit fort nga dhimbja po sme interesonte, e shtyva poshte dhe u ngrita me vrap nga krevati.Vrapova drejt daljes me sa me hanin kembet pa e vrar mendjen per kepucet.Ai therriste emrin tim me te madhe po smund te ndaloja, smund ta lija ate te me prekte me shume.Hipa ne makine dhe ashtu mes lotesh dhe frike shkova me shpejtesi ne shtepi.Parkova makinen dhe hyra brenda.Hoqa kepucet dhe ngjita shkallet shpejt.Nuk shkova ne dhomen time por ne te Brunos.Ishte ora 10 dhe e dija qe ai akoma skishte fjetur.Hapa deren pa trokitur dhe pash qe ai ishte ulur ne shtrat duke mesuar por sa me pa qe hyra e la librin ne komodine dhe me pa i habitur.Kyca deren dhe iu hodha ne qafe duke qare.E perqafova fort dhe ai ma ktheu ne te njejten menyre.

-Xhoela je mire?: me pyeti i shqetesuar

-Jo nuk jam

-Cfare ke?

-Kri...ssi: thashe duke mu mar goja

Dhe ne ate moment ai u shkeput prej meje.Pamja e tij nga e shqetesuar u kthye ne te nervrikosur.Ula koken per mos ti pare ato syt e tij te ndricuar ne keto momente nga ato nuancat e nervave te cilat e benin te eger por edhe te bukur njekohesisht.Me vendosi doren ne mjeker dhe me ngriti koken duke me detyruar ta shikoja ne sy pa deshiren time.

-Te preku?: tha me nje ze qe me futi friken

Pohova thjesht me koke dhe ne cast damaret e tij u zmadhuan dhe ishin gati te pelcasnin.U largua nga une dhe shkoj te hapte deren por se lejova.

-Jo Bruno mos ik: thashe duke e kapur nga krahu

-Kam per ti treguar atij shkerdhates se cfare do te thote te prekesh nje femer pa deshiren e saj

-Jo te lutem mos ik, kam shume nevoje per ty sonte: thashe duke qar dhe e perqafova nga mbrapa

U kthye nga une dhe me perqafoj.Kisha vertet nevoje per ate ne ato momente.Me kapi doren dhe me shtriu ne shtratin e tij.Vendosi krahun e tij poshte qafes time ndersa une mbeshteta koken ne kraharorin e tij.

-Mos qaj me Xhoel: tha duke me fshire lotet nga faqet

-Ti kishe te drejt...me fal: thashe duke e perqafuar me fort

-Shshsh qetesohu mundohu te flesh tani: tha dhe me puthi koken

Qendruam pak kohe pa folur dhe ndjeja doren e tij te me perkedhelte floket derisa me zuri gjumi.Fjeta e qete dhe e lash veten te lire ne krahet e tij.Ai me jepte siguri dhe me qetesonte si te ishte engjell,po ishte nje i tille, ishte tani per mua.

***

H si ju duket?????


DROGA IMEWhere stories live. Discover now