#Bruno
Ishim duke pritur vajzat buze detit sepse e kishim lene te takoheshim.Nuk jemi takuar shpesh dhe e lam per sot sepse neser une dhe Teo do kthehemi ne Buonos Aires per te filluar pergatitjen.Kemi dhe 1 jave kohe qe nga nisja po perseri kemi shume pune te lene pergjysem.Dhe me ne fund pas 1 shekulli ato erdhen.Zbriten nga makina dhe erdhen drejt nesh.
-Hola: foli Xhoela duke qeshur dhe na perqafoj te dyve.
-Pse su vonuat dhe ca: thashe me ironi.
-Per ne ja vlen te presesh: tha Tea.
-Po normale une ty te pres gjithe jeten shpirti: tha Teo duke i shkelur syrin.Po se mar vesh kjo pse ben sikur si pelqen? Nejse.
-Ca do bejme ndonje gje: donte te dinte Xhoela.
-Une them te bejme gjera te rriturish: thashe duke qeshur djallezisht.
-Ta kane thene ndonjehere qe je shume pervers: tha duke me par me inat
-Une se thashe per ate qe mendove ti.Une po mendoja te shkonim ne ndonje disko se po fillon te behet nate.
-Sme duket ide e keqe si thua Xho? : tha Tea.
-Skemi ndonje gje per te bere shkojme me mire.Po ne fillim shkojme te nderrohemi.
-Ikim atehere: tha Teo dhe u nisem me makinat tona.
Shkuam te nje disko qe ishte nje nga me te medhajat ne Rosario.Sa do hynim roja aty na ndaloj sepse duhet te hynim te shoqeruar.I kapa menjehere doren Xhoeles dhe Teo Teas dhe hyme.Prisja te kundeshtonte por se beri.Shume mire me pelqen deri tani.Muzika ishte deri ne kupen e qiellit.Ngado qe hidhje syt shikoje vetem femra te bukura po shume te ballsamosura zor se gjej nje natyrale.Pervec Xhoeles dhe Teas sigurisht.Xhoela ishte nje femer perfekte sidomos me kete fustanin qe kishte veshur.
Fustani i Xhoeles
U ngjitem ne katin e dyte te diskos ne zonen VIP dhe atehere pasi hym brenda ja leshova doren.
-Thashe se sdo ma leshoje me: tha duke qeshur.
-Ti se ke iden sa femra do donin te preknin doren time.
-Une sjam nje prej tyre: tha duke pare nga xhami.
-Do behesh: thashe djallezisht.
-Po iki me mire te kercej me Tean dhe Teon se te rri te degjoj ty.
Qesha.Mbusha nje gote wisky dhe u afrova afer xhamit per te pare ate duke kercyer.Ishte nje mbrekulli.Sdurova me.E ktheva goten me fund dhe shkova te kerceja me te.
#Tea
-Mund ti hiqesh ato duart nga une: bertita.Me merziti.
-Shpirti kjo kenga kercehet ne cift:Tha duke me afruar me shume afer vetes.
-Ne te dy sjemi cift.
-Do behemi.
-Ik zhduku: thashe dhe e shtyva me gjithe forcen time por slevizi fare.
-Do ti qetesoj nervat dhe nje levizje te vogel: me peshperiti tek veshi.
Fryma e tij e ngrohte perkedhelte lekuren time ne nje menyre te pashpjegueshme.Zeri i tij ma mbylli gojen.Mbylla syt dhe e lash te bente ate qe donte.Pas pak sekondash ndjeva buzet e tij ne qafen time.Ma puthi disa here ngadale dhe pastaj ndaloj.Hapa syt per ta pare dhe dukej shume i lumtur,cuditerisht edhe une ndihesha mire.Nuk beri me asgje as nuk foli vetem kercyem.
#Xhoela
Po kerceja per qefin tim kur ndjej nje dore e cila ma rrethoj te gjithe belin.U tremba aq shume dhe kapa doren e tij forte per ta laguar prej meje.
-Xhoela qetesohu jam une: ishte Bruno.Sa degjova zerin e tij rrahjet e zemres mu ngadalesuan.Me rrotulloj duke me kthyer nga vetja.Me afroj me shume duke me perplasur ne kraharorin e tij muskuloz.
-Cfare po ben: thashe duke e pare ne sy.
-Mendova se do te duhej nje partner per kengen: tha duke me buzeqeshur.
-Jo.
-Pse keshtu?
-Sepse nuk dua tani me lesho.
-Jo mos ma prish se do merzitem shume pastaj: tha duke e bere fytyren si femije i vogel.Sa i mire qe eshte!!!
Nuk fola vetem kalova duart rreth qafes se tij dhe filluam te kercenim.Ne fund te fundit ketu ska asgje te keqe ne jemi thjeshte shok.Nuk e di as vet se si mbeshteta koken ne supin e tij dhe ndjeva aromen e parfumit te tij qe mi turbullonte mendimet.Kenga mbroj dhe ai me leshoj.I buzeqeshem lehte njeri-tjeterit dhe shkuam te takonim Tean dhe Teon.Ishim ulur ne kolltuket e kuq te diskos dhe secili ishte ne boten e tij duke luajtur ne telefon.Te dy ngriten koken kur ne hyme dhe po prisnim ate cfare do i thoshim.
-Ejani se do ikim: foli Bruno.
-Ne rregull : thane njekohesisht dhe u ngriten.
Dolem nga disko, takuam njeri-tjetrin pa folur pothuajse fare dhe u larguam.
-Cfare ndodhi?: pyeta Tean e cila spo fliste fare.
-Me puthi te qafa: tha duke pare nga dritarja.
-Dhe ti ca bere?
-E lejova.
-Dmth dhe ty te ka hyr ne qef ai: e ngacmova.
-Jooo thjeshte sisha e vetedijshme ne ato momente nga pija.
-Tea ti spi kurre: ja kujtova.
-Ohu mjaft tani.
Nuk thashe gje me deri ne shtepi.
***Kaq per sonte prisni pjs tjt se do filloj ti bej m t bkra se kaq ^_^