Part 6

460 44 17
                                    


#Bruno

Kam 1 ore qe jam zgjuar edhe pse dielli ska lindur ende.Ora eshte 3:05 dhe une akoma ska ndaluar se thithuri drogen qe kam hapur ne banakun e banjes.Pasi mbrova dhe vijen e fundit ngrita koken dhe pash veten ne pasqyre.Syte me ishin skuqur dhe trupin ma kishte kapluar nje adrenalin e papershkrueshme,keshtu ndodhte gjithmone.Kurre se kam dashur drogen por kur njeriu merzitet duhet te gjej dicka per ta larguar trishtimin.Dikur e largoja mendjen nga cdo gje duke perdorur femra dhe pse rralle here mund te bija dhe ne dashuri me to,por ishte nje dashuri e castit.Drogen e kam provuar per here te pare kur kam qene 14 vjec.Pasi mamaja ime vdiq si pasoj e nje kanceri te mallkuar qe ja mori jeten shume shpejt,te njejten gje me beri dhe mua,me shkaterroj.Ajo ka qene gjithmone idhulli im dhe i Teos dhe kur ajo vdiq per ne u prish e gjithe bota.Ne ishim 3 meshkuj te pafuqishem,nuk benim dot asgje as per ta shpetuar dhe pasi ajo vdiq ne morem fund.Ata e dine qe une e pije drogen me kane pare vete,po une se beje kete se me pelqen por sepse me duket sikur harroj cdo gje.Kjo mpirja e trupit me ben te pandjeshem ndaj gjithckaje.Teo mundohet te me mbaj larg kesaj gjeje por sja arrin dot,une tek droga gjej qetesi,gjej veten,gjej cdo gje qe me mungon.

~ ~ ~

Pash qe ora kishte shkuar 9 dhe u ngrita nga shtrati per te zbritur poshte.Te gjithe ishin zgjuar dhe vajzat po benin mengjesin.

-Miremengjes: pershendeta.

-Miremengjes: u pergjigj vetem Teo dhe Tea,Xhoela se ktheu koken fare as te me shikonte.Kjo vajze eshte shume e cuditshme.

U ula ne tavoline dhe Teo ishte ulur ne krahun tim te djathte dhe po me shikonte.

-Ca ke?

-Ke pire prap : tha me ze te ulet.

-Jo.

-I ke akoma syt e kuq dhe pse ke pire para disa oresh: tha dhe filloj te hante.Ai me njeh me mire se cdo njeri.

Nuk i thashe me asgje.Ishim ulur te gjithe ne tavoline dhe asnje spo fliste.Xhoela ishte ulur ne krahun tim te majte ndersa Tea ishte pas saj.Vendosa ta thyeja kete heshtjen sic beja gjithmone.

-Ku doni te shkojme sot?: pyeta dhe te gjithe kthyen shikimin nga une.

-Ne te dyja do shkojme per shopping: foli Xhoela.

-Dhe ne: tha Teo.

-Ju per shopping?: pyeti Tea duke pare e habitur.

-Po pse ca ka eshte ndonje gje e pamundur? Dhe ne blejme rroba dhe gjera meshkujsh.

-Ok zere se nuk thashe gje: tha dhe iu kthye ushqimit.

-Ikim pasi te mbarojme mengjesin atehere si thoni?: pyeta.Te 3 pohuan.

#2 ore me vone

-Epo shyqyr qe sme ka bere Zoti femer:tha Teo.

-Ashtu them dhe une.

Kemi 1 ore qe presim ato te vijne dhe akoma skane dale nga shtepia.Ishim mbeshtetur tek makina dhe po prisnim.Dhe e kuptova menjehere qe ato po vinin kur degjova nje "WOW" nga Teo.Ktheva koken per ti pare dhe radh menjehere dakort me ate "WOW"-un e Teos.Xhoela kishte veshur nje pale xhinse te shkurtra te girsura,nje kemishe te bardhe ku poshte saj dukej nje trupore e zeze. kepuce te zeza te larta, kishte bere nje Makeup shume te lehte dhe dukej super.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
DROGA IMEWhere stories live. Discover now