ÜA/12

802 42 11
                                    

Ve işte sınav haftamın ardından yeni bölüm. İyi okumalaar :))

Kahvaltımı yapıp tepsiyi yandaki sehpaya koymamla kapının tıklanması bir oldu.

"Geel!"

Üvey annem.

"Kızım kahvaltını yaptıysan hadi hazırlan. Dur ben sana yardım ediyim."

Ve işte büyük gün. Mahkeme günü.

***

"Selen Kaya"

Heyecanlanmam normal mi acaba? Sonuçta basit bir mahkeme. Hayır. Kimi kandırıyorum. Basit falan değil. Doğruları anlatırsam Bay Psikopat, yalan söylersem de Cankan başıma bela olacak. Allah'ım nolur yardım ett!!

Aslında karşı masada Cankan, yan tarafta da Bay Psikopat olmasaydı daha az heyecanlanabilirdim.

Ve hakim dosyaya baktıktan sonra "Sen şikayetçi misin kızım?" diye sordu.

Geldik fasulyenin nimetlerinee.

Cankan'ın bakışlarından bahsetmiyorum bile. Bay Psikopat? Dönüşmekte olan kurt adam gibii!!

Şikayetçi değilim desem aslında o kadar da kötü olmaz. Sonuçta Cankan bi süre benle uğraşır, sonunda bıkar. Yani inşallah.

"Değilim."

Sonuç; Cankan, Mete ve Bay Psikopat aferin dercesine bakıyor. Evet, Mete. Ezilişimi görmek için gelmiş. Ne güzel.. (Üvey) Annem ve (üvey) babam ağlamak üzere. Ne? Ha tabi bunlar o tehdit kısmını bilmiyorlar ki. Adamlar kaç kez tehdit etti ama her seferinde tesadüfen (!!!!) yoklardı.

Avukatım 'What dedin gülüm?" dercesine bakmasa daha iyi olabilirdi. Neyse artık olan oldu.

***

Dava kapandı ve eve geldik. Geriye, bacaklarında 16 tane kırıkla şu anda tekerlekli sandelye hayatı süren, ben kaldım. Dışarıdan bakınca ne kadar komik bir durumda olduğumun farkındayım ama rakiplerime direnip ölmeye hiç niyetim yoktu.

Ben de ne eksik diyorum. Telefonuma gelen tebrik mesajı tabii ki.

"Beni bu kadar çok sevdiğini bilmiyordum sevgilim. Merak etme ben de seni çok seviyorum. Aşkımız ölümsüz olacak, emin ol :)"

Ne? Şaka mı bu??! Bu kadar sinir biri olmayı nasıl başarıyor hiç anlamıyorum. Şu halime bak yaa!! Allah'ım ben bunları hak edecek ne yaptımm??!!

"Olmayan bir şey ölümsüz de olamaz. Bırak peşimi."

Gayet havalı bir mesaj attım bence. Cevabının böyle olacağını tahmin etmemiştim tabii ki,

"Dur bakalım sevgilim, daha yeni başlıyoruz."

ÜVEY AİLEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin