Uzuuun bir aradan sonra yeni bölüm. Aslında çok daha önceden yazacaktım ama günlerdir hastanelerde MR'larda sürünüyorum. Ameliyat falan diyolar. Neyse arada bi dua etmeyi unutmayın hadi eyv
Sabah (!) uyandığımda saat 2'ye geliyordu. Bacaklarımdan dolayı okuldan da rapor verdiler tabi sülalem rahat. Uyanır uyanmaz telefonumu aldım ve WhatsApp mesajlarımı okumaya başladım. Geçmiş olsun dilekleri, hakkımı savunmam gerektiği hakkında öğütler vs. vs. Ah tabii ki en önemlisini (!) unuttum; 'Günaydın sevgilim :)'. Gönderen malum. Bence ölmeliyim abi bu ne??!
(Üvey) Ailem sağolsun tüm filmlerimi ve laptopımı yanıma bıraktıkları için yataktan kalkmaya hiç niyetim yoktu. V For Vendetta'yı bilmem kaçıncı kez izlemeye başladım.
Filmin ardından yemek yemeye karar verdim ama tekerlekli sandalyeme tek başıma geçemezdim. Normalde benim odam çatı katındaydı ama bu sandalyeyle oraya çıkmam (çıkarılmam) mümkün olmadığı için zemin kattaki boş odayı kullanmaya başlamıştım. Odam her ne kadar zemin katta olsa da gelip halimi hatrımı soran olmuyordu. Evet çok sevildiğimi biliyorum.
Birden kapı açıldı:
"Sonunda uyanabildiniz küçük hanım."
Oo üvey annem bugün formunda.
"Erken uyansam nolcaktı? Tarla mı sürdürcektin?"
"Bak bak dillere bak. Dur sen duur, şu evin tapu- Neyse"
"Tapu ne?"
"Önemli değil."
Senin ben ta.
"Bi soru sorduk."
"Ben de cevabını verdim. Ö-nem-li-de-ğil."
Bi işler çeviriyosunuz ama hadi hayırlısı.
***
Tam uykumun ortalarındayken üvey babam ve üvey annemin sesi kulaklarımı doldurdu. İyice alıştım ben zaten ses var görüntü yok olayına. Tartışıyorlardı sanırım.
Üvey annem: "Bu kız bu evden gidecek!"
Üvey babam: "Yanlış, bu kız bu evden gidemez, anca bizi attırır. Tapu olayını unutma. Ev onun üzerine olduğu için istediği an bizi sokağa atabilir."
"Bıktım şundan da başımıza açtığı işlerden de. İmzasını bi an önce alalım da ne hali varsa görsün uğursuz."
Ben sana uğursuzu gösterirdim de dua et uykum var pislik karı.
Sonunda çıktılar odadan. Demek o yüzden bana iyi davranıyordunuz ha? Şimdi yaktım çıranızı. Şu bacaklarım bi iyileşsin o zaman görürsünüz siz.
Ve yine uyku :)))))
***
"Selen. Selen. Seleeeennnn!!!!!!"
Gözümü açmaya halim yok kim bu?
"Haa?"
"Ne ağır uykun varmış uyan hadii"
"Git başımdan"
"Kim olduğumu bilsen böyle demezdin ama"
"Kendini bilmezin tekisin. Şimdi çık odamdan"
"Aa bu aradaa, ailen evde yok. Bi akrabalarına gittiler. "
"Üvey ailem."
"Her neyse işte."
"Taam hadi sen de git."
İlk kez uyurken bu kadar fazla konuşuyordum. Susmuyo ki mübarek.
"Bir şey söyleyip gidicem zaten."
"İyi."
"Sen gözünü açmadan söylemem."
"Off tamam."
Zar zor gözümü açtım.
Hayır yaa yine mi Bay Psikopat?!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜVEY AİLEM
Teen FictionÖnce anneniz, sonra babanız sonra da diğer akrabalarınız ve arkadaşlarınız. Hepsi sizi bırakıp gittiyse? Geriye üvey babanız, üvey anneniz, üvey kardeşiniz ve Alperen kaldıysa? Belalı şizofren aşığınız ve Bay Psikopat peşinizdeyse? Peki ya üvey baba...