Hikayenin kapağını değiştirdim. Daha iyi bir fikri olan varsa profilimdeki iletişim linklerinden ulaşabilirler :D Bu bölüm @busraakirmizi 'ya gelsinn. Kapak fotosunu O buldu :D Büşra'nın hikayesine de bir göz atın bence. İyi okumalaar :))
"Yine mi sen?!"
"Bir şey söyleyip gidicem dedim ya."
"Dinliyorum."
"Cankan bu akşam buraya gelecek. Uzun süredir buluşamıyorsunuz tabi özlemişsinizdir birbirinizi. Neyse işte haber vereyim diye geldim. Ailen de yok, başbaşa bir akşam geçirirsiniz. Hadi ben kaçtıım."
Lafını bitirir bitirmez gitmesiyle kalakaldım. İtiraz hakkı?
***
Mesaj sesiyle uyandım. Cankan'dan gelmiş ya işte şimdi ölebilirim. Nee????!!! Şaka mı buu!! Beni ara atmış. Bu kadar olur yaa. Ben bununla mı sevgili gibi davranıcam Allah'ım ne günah işlediimm??!
Telefonumu kapatıp tekrar uyudum. Şaka gibi yaa. Şizofren bir sevgilim (!) var.
İti an çomağı hazırla demişler. Kapının açılmasıyla Cankan içeri girdi.
"Kapısız köyden mi geldin sen?"
"Ben de seni çok özledim."
"Ne diyosun sen ya? Kendini resmen sevgilim belledin. Tek kelime etmeme izin vermeden tüm kararları kendin veriyorsun. Şizofrenliğin son aşamasında olduğunun farkında mısın? Başlarım sana da keyfine de Cankan. Şu alçılar var ya, hepsi senin yüzünden. Hakkımı helal etmiyorum lan sana. Mahkemede bile seni savundum ben. Ateşlerde sürünürsün inşallah. Eğer senden sonra ölürsem, senin öldüğün gün bayram ilan etmezsem şerefsizim lan. Bay Psikopat için de geçerli hepsi. Bana yaşattıklarınızın kat be katını yaşayın inşallah.
"Bitti mi?"
"Bitti. Şimdi ense traşını görelim."
"Tamam. Şimdi gidiyorum ama emin ol hiçbir düşüncende haklı değilsin. Sırf senin iyiliğin için yaptık her şeyi. Yanlış kişileri dost biliyorsun haberin olsun. Hepsi senin için. Hayatın için."
"Sana neden inanayım?"
"İnanıp inanmaman beni ilgilendirmez. Ama doğru."
"Git."
Kapıyı yavaşça kapatıp gitti.
Daha 5 dakika önce nefret ettiğim çocuk şimdi aklımı allak bullak etmeyi başardı. İnsanlara niye bu kadar çabuk güveniyorum Allah'ım?
'Yanlış kişileri dost biliyorsun'
'Hepsi senin iyiliğin için'
'Hayatın için. Hayatın. HAYATIM
Bu kadar düşünce bana çok fazla. En iyisi uyumak, yine.
Belki de yanılıyorum. Cankan'a güvenmek bile başlı başına hata belki de.
Ya haklıysa?
O zaman ne olur? Ya beni birilerinden koruyorsa? Hayır. Saçma. Belalı şizofren aşığımız Cankan. Benim iyiliğimi düşünecek öyle mi? Çok saçma.
Hayat da böyle değil mi? Çok saçma dediğimiz şeyler hep başımıza gelmez mi? Peki yapılması gereken? Boyun eğmek mi?
ASLA.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜVEY AİLEM
Teen FictionÖnce anneniz, sonra babanız sonra da diğer akrabalarınız ve arkadaşlarınız. Hepsi sizi bırakıp gittiyse? Geriye üvey babanız, üvey anneniz, üvey kardeşiniz ve Alperen kaldıysa? Belalı şizofren aşığınız ve Bay Psikopat peşinizdeyse? Peki ya üvey baba...