13

8.1K 486 209
                                    

Gözlerimi açtığımda bana göre her şey karanlıktı. Başımda bir ağrı vardı sebepsizce. Gözlerim etrafı taradığında ilk onu görmüştü.

Odanın camından bana bakan genç bir kadın.

______

Suyumu yudumlarken Jungkook üstün zekalısının o kadar para ödedim diyerek odanın banyosundaki denemelik şampuanları çalmasını izliyordum.

Ah cidden bir tane mi normal olmaz? Tae ve Hoseok'tan hala haber yoktu. Umarım başlarına bir şey gelmemiştir çünkü hala taburcu olmamıştım.

Jungkook ne kadar bugün taburcu olacağıma söz verse de hala neden burada olduğumu bilmiyordum. Jungkook'a sorduğumda güvenliğim amaçlı olduğunu söylemişti.

Esnerken Jungkook'u boşverip cama baktım. Sabah gördüğüm kadın bir hayal miydi diye düşünüyordum. Çünkü ben kadına bakarken Jungkook telefonunu tuvalete düşürmüştü. Ona baktığım anda hemen cama dönmüştüm ama kadın yoktu.

Ne kadar güvenliğim için burada olsam da güvenli bir yerde olmadığımı biliyordum.

Bir süre sonra Jungkook belgeler için odadan çıkmış bense kadını düşünmeye dalmıştım. Derken kapının açılma sesi gelmişti.

"Taburcu olacak mıyım artık Je-" kapıya doğru dönerken sesim kesilmişti. Bu kadında bir haltlar olduğunu biliyordum..

***
|JK|

Belgeleri hallederken mal mal Yun'u düşünüp sırıtıyordum. Ah cidden benden etkileniyordu. Hangi kız etkilenmez ki? ~

Son kez imzamı atıp Yun'un yanına gidecekken yeni telefonumu getirecek kişiyi unuttuğum için dışarı adımlamıştım. Telefon önemliydi.

Telefon tuvalete nasıl düştü dersenizde... Sanırım hala telefonu kıç cebinde taşımamayı öğrenemedim. Düştü işte sonuç olarak ve şuan yeni telefonumu bekliyorum.

_____

|YUN|

Kadın üstündeki hemşire kıyafetiyle bana doğru yaklaşırken içimde saçma bir his vardı. Yavaşça elinde hazırladığı iğneye baktım.

"Taburcu olacağım? İğne olacağımı kimse söylememişti."

"Ağrı kesici olarak düşün. Başın ağrıyor değil mi?" Nasıl bu kadar emin ve doğru olabiliyordu?

Ses çıkarmadığımda yaklaştı ve kulağıma yaklaşırken eli yavaşça damarımı aramaya başladı. Bakışları fazlasıyla "ben dizilerdeki seksi hemşireyim" dercesineydi.

Bir bölgeye elini bastırdıktan sonra bana baktı ve iğneyi yavaşça koluma yaklaştırırken kulağıma bir şeyler fısıldamaya başlamıştı.

"En başından beri hedef sensin. Bana kanlı halini getirmemi söylediler." kadının sırıtmasıyla gözümü iğneden ağırabilmiştim.

"Anl-"

|FLASHBACK|

En başından beri yaralanan ve dövüşen tek bendim. Jungkook hedef olsaydı o adam neden beni vursun ki? Ayrıca Jungkook sürekli tek yaşıyordu. Neden ben yanına geldiğimde olmuştu bunlar.

Vurulduğumda aklıma gelen tek şey silahın kolaylıkla Jungkook'a ateş edebilecek bir pozisyonda olmasına rağmen merminin benim karnıma saplanmasıydı.

En başından beri hedef bendim. Başladıkları işi bitirmeye gelmişlerdi.

|END|

BBLOOD  |Jeon Jungkook| [Tamamlandı✔️] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin