25 (YunKook)

5.6K 346 146
                                    

~ YunKook ağırlıklı bölümdür

Bu arada sonda size bir sorum olacak. Cevabınız önemli o yüzden tınlayın msmsmsm

__
|JK|

Sabah gözlerimi araladığımda gözüm anında saate çarpmış ve çoktan öğlen olduğunu görmüştüm. Bedenime sığınan küçük bir bedenin hissiyle yavaşça başımı eğmiş ve uyuyan Yun Hee'ye bakmıştım.

"Tipsiz" mırıldanıp güldüğümde Yun hala uyuyordu. Masum bir şekilde burnunu göğsüme sürtüp göğsüme başını gömdüğünde kıkırdamıştım. Bacakları belimin üstündeydi ve elleri aramızdaki tek engeldi.

Küçük ellerini incelemeye başladığımda hafifçe gülmüştüm. Ama asıl sorun şuydu ki tişörtüm büyük geldiği için omzu açılmıştı. Ah cidden küçük bir kız çocuğu gibiydi. Açılan omzunı minik bir öpücük kondurup kapattığımda hafifçe kıpırdanmıştı.

Gülümseyip Yun'u hafifçe dürttüğümde esneyip gözlerini aralamıştı.

"Ayı gibi uyudun haaa. Kalk artık." gülerek söylendiğimde tahmin ettiğim gibi kafama şaplağı yemiştim.

____
|Yun|

Jungkook'un kafasına geçirdiğimde istemsizce gülmüştüm. Çünkü yüzü bunu bekliyordum dercesine bir hal almıştı. Tepkisine gülüp kalkmaya çalıştığımda beni belimden tutmuştu.

"Hm?" Jungkook'a döndüğümde hiçte masum olmayan bir bakış atmıştı.

"Günaydın öpücüğü?" sırıttığımda o da sırıtarak gözlerini kapatmıştı. Onu öpmemi bekleyen Jungkook'a ekstra sırıtmış ve hafifçe yaklaşmaya başlamıştım. Burun buruna geldiğimizde hafifce nefesimi dudaklarına üfleyip bir anda yörüngemi Kook'un kulağına yönlendirmiştim.

"Jeon kolay kızlardan değilim. Beni öpmek için uğraş göstermen lazım." Jungkook'un şaşkınlıkla ayrılan kollarından fırsattan istifade çıkmış ve sırıtarak banyoya yürütmüştüm.

Jungkook arkamdan sinirle kanepede tepinirken kıkırdamıştım. Beni çok hafife alıyordu. Yüzümü yıkayıp aynaya baktığımda banyonun kapısı aniden açılmıştı. Sertçe kapıyı açan kırmızı görmüş boğa Jungkook'a baktığımda gülmüştüm.

"Ne oldu bebeğim? Pek bir keyfin yoook. Yakışmış ama sana mor renk çook." içimdeki Hande Yener dışarı çıkarken kapıdaki sinirden damarları belirginleşmiş Jungkook'a bakmıştım.

"Şuan karşımdaki kişi sen olmasan bu laftan sonra çoktan dalmıştım biliyorsun değil mi?" güldüğümde yüzümü havluya kuruluyordum. Havluyu yavaşça omzuma atıp Kook'a doğru sırıtmıştım.

"Ah sanki ben olunca çok dövebileceksin..." ona küçümseyen bakışlarımı attığımda bana doğru ilerlemeye başlamıştı. Arkama gitmeden lavaboya belimi yaslayarak Jungkook'un ne yapacağını beklemeye başlamıştım.

Önümde durduğunda Jungkook'un ne kadar yapılı olduğunun birkez daha farkına varmıştım çünkü beyefendinin vücudu gölgemi bile kapatıyordu.

Yavaşça ellerini iki yanımdan lavaboya yaslayıp bana doğru eğildiğinde cesurca başımı kaldırıp gözlerinin içine bakmıştım.

"Keşke başka konularda da bu kadar cesur olsan güzelim.. Ama o konularda seni yeneceğime bahse girerim." Jungkook pisçe sırıttığında kafa atmamak için zor dururken biraz Jungkookla oynamaya karar vermiştim.

Kollarımı boynuna doladığımda tek kaşını kaldırarak bana bakmıştı.

"O konuda da cesur olursam övüneceğin bir şey kalmıyor Jeon."

BBLOOD  |Jeon Jungkook| [Tamamlandı✔️] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin