*Mutlu sonlu finalin de 3 tane özel bölümü olacak. İyi okumalar ♡
*Bölümde hassas içerik olan kısımlar olabilir. Oralara işaret koyacağım. Okumak istemeyen okumasın.
___
Jungkook'un üstünde uzanırken saçma sapan çocuk şarkıları mırıldanıyordum. Jungkook okuldan gelmişti ve yorgundu. Ona masaj yapmıştım ama o beni kendine çekip üstüne yatırmıştı ve uyumuştu. Ve ben aşırı derecede sıkılıyorduuum.
Jungkook kendini hiç bozmadan uyurken ekstra sıkılmıştım. Üstünde 60 küsür kiloluk ben yokmuşum gibi rahatça uyuyordu birde. O yüzden onunla oynamaya yani uyandırmaya karar vermiştim ama hiçte masum yollardan olmayacaktı bu.
(Hassas İçerik!)
Jungkook'un boynunu hafifçe emdiğimde kıpırdanmıştı. Haline güldüğümde sessiz olmaya çalışarak ağzımı kapatmıştım.
Elimi yavaşça tişörtünden içeri sokup vücudunda parmaklarını gezdirdiğimde dudağında istemsizce bir inilti kaçmıştı. Alt tarafında bir hareketlilik hissettiğimde gülmüştüm.
Yavaşça karnına tırnaklarımı geçirdiğimde Jungkook'un eli belime gitmiş ve sertçe sarmıştı. Azdığını biliyordum.
Hafifçe sırıttığımda elimi Jungkook'un eşofmanından içeri sokmuştum. Jungkook kıpırdanırken dudağımı yalamıştım yavaşça. Elimle yavaşça Jungkook'un penisini kavradığımda başını geriye atmıştı. Terlemeye başlamıştı.
Yavaşça okşamaya başladığımda tek o halde olanın Jungkook olmadığını da fark etmiştim. Yavaşça Jungkook'un penisini çekerken başımı boynuna gömmüştüm. Jungkook'un kısık inlemeleri boynuma çarparken kesik kesik nefesleri de yanağımı yalayıp geçiyordu.
"Yun... S-sikeyim." Jungkook'un eli belimden kalçama gittiğinde uyandığını anlamıştım. Jungkookla daha önce birlikte olmuştuk. Bundan dolayı fazlasıyla rahattık.
Jungkook uyandığında hafif irkilmiş ve duraksamıştım.
"D-devam et." Jungkook acıyla konuştuğunda onaylamış ve el hareketlerime devam etmiştim. Bisüre sonra Jungkook inleyerek boşaldığında ben de istemsizce inlemiştim. Jungkook beni hızla altına aldığında ona suçlu bir bebek bakışlarımla bakıyordum.
Jungkook yavaşça tişörtümü çıkardığında ona bakmıştım sinirli gibiydi. Sütyenimi de çıkarıp fırlattığında başını göğüslerime gömmüştü. Göğüs uçlarımı emerken altında kıvranıyordum.
Hızla kendi tişörtünü çıkarttığında dudaklarıma yapışmıştı. Bu sırada da benim eşofmanımı ve külotumu çıkarıyordu.
Jungkook benden ayrılıp hızla kendi eşofmanıyla boxerını da çıkardığında beni kaldırmış ve domaltmıştı. Penisini iki üç kez çekip hızla içime girdiğinde çığlık atmıştım.
Jungkook kalçalarımı sıkarken bir yandan da hızla gelgit yapıyordu.
"Jung-ahh..." inlediğimde Jungkook daha çok delirmiş gibi gel git yapıyordu. Bir yandan göğüslerimi sıkarken arada bir de sırtıma öpücükler konduruyordu.
Bisüre sonra boşalmaya yakın olduğunda daha çok hızlanmış ve inleyerek boşalmıştı. Beni dönderip üstüme yığıldığında boynumda uzanan Jungkook'a bakmıştım.
Jungkook'un penisi vajinama sürtünürken Jungkook istemsizce tekrar azmaya başlamıştı.
Jungkook eliyle penisini çekip ardından içime habersizce girdiğinde bağırmıştım.
"Jungko-ahh!!!"
Jungkook hızla git gel yaparken ben acıyla inliyordum çünkü çok sertti.
Jungkook bacaklarımı iyice araladığında daha derinime giren penisiyle inlemiştim. Jungkook hızlı git gelleri sonucu boşaldığında nefes nefese boynuma yatmıştı.
(Burdan sonra okuyabilirsiniz.)
___
Sabah duş aldıktan sonra Jungkook bana kahvaltı hazırlıyor bense yatakta yuvarlanıyordum. Jungkook saolsun üstümde beyaz bir gömlek vardı.
Jungkook elinde tepsiyle odaya girdiğinde hızla dikelmiş ve yemeğe dalmıştım. Jungkook beni izlerken gülümsemiştim.
Onu gerçekten çok seviyordum ve hak edecek ne yapmıştım?
Yağmurlu bir günde geldin bana. En güzel hediyem olarak...
___
Smutsuz özel bölüm mü olur bea didim ve smut yazdım smsmsmsms
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BBLOOD |Jeon Jungkook| [Tamamlandı✔️]
Fanfiction"Ve eğer katil sensen, ilk senin canın yanmıştır." 02.12.2017 ♡ 20.06.2018 💔 Cover by @iceblue_97