Chapter 7

291 28 60
                                    

Hasti ko mohobat mein fana kon keray
Yeh karz zamanay mein ada kon keray
Haathon ki lakeeron ko zara dekh Najumi
Yeh dekh mere saath wafa
kon keray
~Anonymous

Bachpan ki mohobat ki gehrayi hi aur hoti hai, aap us shkhs se tab se mohobat kerte ho, jab aapko mohobat ka matlab bhi nahi maloom hota. Waqt guzarta rehta hai, aur jazba gehra hota rehta hai. Ek waqt aisa ajata hai jab woh jazba aoni akhiri had par kerjata hai, aur woh akhiri had ishq hai.

I miss you. Haan I still miss you. Bhool jana chahti houn mein tumko. Nahi bhula pati. Na janay kyun meri har dua ki shurowaat aaj bhi tumharay hi naam se hoti hai.

Mainay tw poori shidat se chaha tha na tumhe, tumne kyun kiya mere saath aise?

Mainay apnay hath mein pen uthaya aur apni diary ka ek safaid panna khola.

Woh subhe ki pheli kiran mein tujhe dekhna
Woh tujh per palkhoon ka aker ruk jana
Woh tujhe hanstay hoye dekh ker
Mere laboon per muskurahat ka besakta ajana
Woh roz tumhe dekhne ki ek aas
Na janay kyun aaj mein agayi yun is sab se itna dour

Mein apni gehri soch mein khoyi hoi thi, jab mera phone vibrate hoa. Aur mainay apni shayiri ki diary utha ker side per rakh di.

Asfandyaar
Kahan ghayab ho?
[7:45 am]

Yeh mujhe itni subha yeh poch raha hai.

Me
Kaisay ho?
Koi kaam tha?
[7:45 am]

Allah!! Itni jaldi kyun reply kerdiya Anmol! Soch raha hoga kitni desperate bandi hai.

Asfandyaar
Aaj free ho tw mil lein?
[7:46 am]

Me
Aur kon kon hoga?
[7:51 am]

Afandyaar
Mein aur tum? Aur kon hoga?
[7:52 am]

Me
Zara?
[7:54 am]

Asfandyaar
Nahi!
Btao phir?
[7:54 am]

Me
Theek hai!
[7:55 am]

Pata nae mujhe jana chahiye ya nahi. Per khair acha hai change mil jaye ga. I'll try my best not to think about Hamdan.

"Bari jaldi agayein aap?" Usne tanziya andaz mein kaha.
"Arey bhai 10 mint hi late houn."
"Acha baba mazak ker raha houn. Itni serious shakal kyun bana rahi ho tum?"

Kharos!!

"Kharos?" Usne achanak hi kaha.
"Jee?"
"Yehi soch rahi hona?"

Ya mere Allah! Kya banda hai yeh!

"Nahi tw!"
"Meim acha khasa janta houn tumhe waisay!"
"Acha okay!"

"Move on kerne ki koshish ki?"
"Koshish tw bohot ki, per ker nahi payi."
"Tumhe pata haina, ke usko yaad kerne se kuch haasil nahi hoga."
"You know what Asfandyaar, aisa nahi hai ke mujhe woh chahiye. Bus mein chahti houn ke woh mujhse dour na ho. Mere qhareeb ho. Mujhse bardasht nahi hoti yeh baat, ke ab woh mere mutaliqh har fikr se azaad hai."
"Judai na jheli jaye, tw samjhlena ishq mein shiddat nahi thi." Usne mukuratay hoye kaha.
Mainay khamoshi ikhtiyaar kerna behter samjha.
"Kya rakha hai giloon shikwoon mein Anmol?"
"Gila nahi hai yaar usse koi. Aur ek aise shkhs se gila keroon bhi kyun jo mera hai hi nahi."

"Acha khair yeh sab choro tum apnay baray mein btao na kuch."
"Haan waisay mainay yahan tumhe ishi loye bulaya hai."
"Tw btaiye?"
"Mein Zara se bohot mohobat kerta houn. Magar.... Magar woh mujhse mohobat nahi kerti."
"Oh... Lekin tum dono engaged ho, tum dono ki shadi honay ja rahi hai. Tw Phir problem kya hai? Mohobat aaj nahi tw kal hohi jaye gi."
"Agar na hoi tw? Agar woh kisi aur se mohobat kerti hoyi ho tw?"

Author's Note:
Chapter kaisa hai?

Please colour the star and fill the chapter with your amazing comments

Jazak Allah
Stay Blessed Everyone!!!

March 15th, 2018

Sadqay Is Dil keWhere stories live. Discover now