[Few Years Back in Karachi, Pakistan]
"Haisam suno?" Mainay usko van ke pss roktay hoye kaha.
"Haan Anmol Kaho?"
"Kuch hua hai kya?"
"Nahi tw! Tum kyun poch rahi ho?"
"Tumne bohot time Se Zartab Se baat nhi ki na school mein, tw mein Soch rhi thi ke kuch hua hai kya?"
Isse phele woh jawab deta, Fasih uski taraf chalta hoa aya.
"Haisam chalain?"
"Haan... Mein baat kerta houn Anmol tumse."
Ufff mera Allah!! Is Hamdan ke jasoos ko bhi abhi hi Ana tha. Kaisay pata lagaon mein ke Hamdan ki kis baat per larayi hoyi hai isse??!
"Anmol... Woh Hina keh rahi thi ke Haisam Farah ko cheat ker raha hai, Aur is baat per Larayi hoi thi uski Haisam Se."
"Farah ko cheat??? Per woh tw tumko pasand kerta haina?"
"Nahi Anmol! Woh Farah ke saath relationship mein hai, woh bhi bohot time se."
"Kya?"
"Anmol mujhe aisa lagta hai ke sab ko lagta hai ke Haisam tumharay saath cheat ker raha hai Farah ko."
"Magar woh tw.."
"Anmol I'll tell everyone ke woh tum nahi mein houn."
"Tera qasoor nahi hai koi, tw Tujhe saza kyun mile? Chor yaar ab Mera naam ahi gaya hai tw rehne de, khud ka naam Mat kharab ker."
[Present Time, Mississauga, Canada]
Kabhi socha na tha Mainay
Yeh Duniya
Zeher Bharde Gi
Khareeb atay hoye
Aise Diloon Ko Dour Kerde giUs Waqt socha hi nahi tha ke kirdaar per ilzam lag jaye ga Hamdan ke samnay.
Khair ab kya faida kuch bhi sochnay ka? Konsa maazi mein ja ker kuch bhi sahi kersakti hun mein.Tum agar nahi thay meri qismat Hamdan tw kyun hoi Mujhe tumse mohobat????
Chaha tw tha mainay khudko rokna per nahi rook payi.
Maloom kahan tha, tumse Yun ishq hojaye ga, ke saansain tham jayeingi, aur aansoon bahaingay bus.Waisay Asfandyaar ne bhi khoob kahi,
"Aansoonon ke is dariya ko, is muskaan ke peeche kaisay chupaleti ho?"
Rooh ka rishta hai mera tumse Hamdan, dil tw Shayad kisi ka ho bhi jaye, Rooh nahi hosakti kisi aur ki, Kabhi bhi Nahi Hosakti Hamdan.
Author's Note:
Assalam O Aliakum Everyone!!!!Kaisay hain aap log??
Kaisa laga chapter??hamapar This one is especially for you 🤩💜
STAI LEGGENDO
Sadqay Is Dil ke
Storie d'amore"Tumhe wahaan le aon gi, ke hasna tw dour, tum muskurana bhool jao gay." ~Anmol . Yeh kahani mohobat ki hai, izhar kiye baghair ki hoi mohobat ki kahani. . . Join Anmol Mustafa, in her love/hate story.