▪BÖLÜM 5▪

8.5K 367 55
                                    

Yatağından hızlıca sıçrayıp ayaklandı Batur , camdan dışarı bakarken niyeti işe gitmeden önce onu görmekti .

Saate gözünü kaydırınca on olduğunu farkederek küfür etti sessiz ce kendine . gün boyu onu görmek için delirirken şimdi yaptığı iş miydi .

Huzursuz ca banyoya girip önce işedi . daha sonra elini yıkayıp ardından yüzüne aynı şeyi yaparak kurutmadan çıktı .

Açık kalan cam yüzünden vücudu donarken oraya yaklaşıp kapatmak için elini attı . karşı apartmanda ona bakan bir doruk görünce eli ayağı bir birine girmişti .

Ne yani işe gitmemişmiydi . siktir diyerek mırıldandı hafta sonu olduğu aklından tamamen çıkmıştı . gözleri ona giderken uzun bakışlarla vücudu daha da titredi .

normal olmaya çalışırken biraz daha bakarsa anormal davranışlar sergileyeceğini biliyor du . titreyen parmaklarıyla camı kapatarak perdeyi çekti hızlıca .

Yere oturup sesli nefesini soluyarak elini kalbine götürdü .yutkunurken yere tutunup biraz doğruldu.  ince perde arkasından bakınarak uzaklaştı . yatak kollarına yaslanarak kalktı , gözleri telefona ulaşırken .

Bildirim ışıkları na gözü ilişti . İlerleyip alarak baktı .

" ondan bir mesaj olmadığına göre sorun yok " dedi kendini ikna etmeye çalışıp. Hala orda olup olmadığını bilmek istesede o yöne yanaşmadı .

mayın varmış gibi geri geri yönelip dolabına yaklaştı. siyah kazak altına aynı renkte kot giyerek bir kaç süre saçlarıyla ilgilendi.

Kapının aniden açılmasıyla üvey kardeşi alperene bakarak kaşlarını çattı .

" kapı çalma adabın yok mu " diyerek sesini yükseltti .Ondan yaşça büyük olması umrunda değil di .

" kendi evimde kapı mı çalıcam " diyerek çocuğu süzdü uzunca ardından " nereye " dedi hesap sorar ca. Bu baturun sinirini bozmuştu .

Basını oynattı sinirlendiğini belli ederek cevap vermedi .

" sana diyorum lan " sesini yükselten alperene yaklaştı annesi , ne olduğunu sorgular ca baktı .

" aramızda olan bir durum bulaşma anne " diyerek annesinin lafa atılmasına engel oldu .onların bu durumuna alışmış kadın hızla orayı terk ederken, alperen batura yanaştı .

" karı mısın lan bu nasıl göt" lafını söylerken kaşlarını çattı biraz. ardından ellerini kalçasına attı inceler gibi. saniyeler içinde kolunun itilmesiyle ona dönen çocuga baktı .

gözleri irileşip onu iten batur olayın şokunu atlatamadan bağırdı .

" ne yapıyor sun sen alperen!!!" Aşırı tepkisine şaşırır casına baktı alperen. dudakları üste kıvrılırken güldü .

" kıçını sıkıyorum hoşuna gitmedi mi " sabır diye söylenen batur telefonu alıp odadan çıktı . alperen arkasından ilerledi .

Mutfağa yönelerek kendine ekmek arası bir şeyler hazır ederken dezgaha yaslanıp onu izleyen alperen rahatsız ediyor du .

" hala cevap alamadım " gözlerini gözlerinde tuttu .

" ne için " dedi aksi ses , sesli nefesini solurken .

" nereye " Son kez soruyor olduğunu belli eder ce konuştu . batur bu durum dan dolayı biraz çekinmişti.

" erkek arkadaşlarım sözlüyüz" dedi mırıltı gibi çıkan sesiyle .

Sesli kahkaha atan alperene tuhafsarca bakarken merak etti ne olduğunu .bir yeri açıktamı kalmıştı .

" senin erkek arkadaşın yok ki "

" sen nerden biliyor sun " dedi sinirle

" abiler her şeyi bilir " diyerek daha da sesli güldü . batur ona öfkeyle bakarken ekmeğinden ısırık aldı huysuz ca .geçip oturdu sandalyeye.

Mesaj bölümüne girip heyecan lı gözleriyle baktı numaraya

Bilinmeyen numara : günaydın

Bilinmeyen numara : eee cevap yok mu

Bilinmeyen numara : bari bir günaydın deseydin

Bilinmeyen numara : attığım mesajlar dan dolayı

Bilinmeyen numara : heyecan dan felç geçirmiş olabilir sin anlıyorum

Doruk : sanada günaydın salak

Bilinmeyen numara : salak mı ahhh tahrik oldum

Doruk : bu gece foyan ortaya çıkıcak

Bilinmeyen numara : o nasıl olucak

Doruk : elbet gün içinde cam önünde durup beni gözetlediğine eminim

Doruk : bu sayede foyan ortaya çıkıcak

Bilinmeyen numara : benim için nöbet tutucaksın yani

Doruk : yani

Bilinmeyen numara : diyosun ?

Bilinmeyen numara : çok beklersin

××××××××××

- Ben kaçar

Problemli / Texting {b×b}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin