▪BÖLÜM 19▪

5.2K 243 91
                                    

Medyadaki şarkıyı şiddetle öneriyorum ..

~~~××××××××××~~~

Bacaklarını aralayıp üstüne çıktı Batur .

Alt dudağını kavrayıp  dudakları arasında emdi .

Gözleri iri iri bakıyor du doruk . ne itiyor nede bir tepki gösteriyor du .

Batur'un  elleri yanaklarına deyince vücudu daha fazla ürperdi . bir erkek le öpüşmek üstünde fazla ağrılı bir his bırakmıştı . üstündeki   çocuğun göğsü üstüne iki elini koyup onu kabaca itti .

Yatak tan düşen çocuğun iniltisi  duyulur ken o tek söz etmeden giyinip çıktı odadan .

Sertçe itilen kapı ile  Batur olduğu yerde bir kaç dakika durdu .

Geri dönmiyeceğini  söylüyor du bir yanı .

Güçsüz dü kalkmak için .

İhtiyacı vardı ona .

Saniyeler sonra tekrar Duyduğu sertçe çarpılan kapı sesiyle gittiğini düşündü .

Yanılmıyordu.

Hıçkırıp  buruşan  yüzünü parkeye  bastırdı ardından  kollarından  güç alarak kalktı .

Gözleri dolu dolu etrafa bakındı . net görebilmek adına gözlerini kırpıştırıp  akan yaşı anında sildi .

Yatağa doğru geçip titrek nefesini soludu . ellerini sanki yanında o var gibi boş yere attı ve örtüde  gezdirdi .

Gözlerindeki yaşlar hızlıca dökülürken burnunu çekti .

Gözlerini yumup dakikalar ca ağladıktan sonra uykuya daldı .

~ ruhsuzca kahvaltı masasından önüne bir şeyler çekiyor du yememek üzre .

Edizin ısrarları yüzünden  oturmuştu zaten .

Ne keyfi vardı

Nede konuşabilicek hali .

Alperen odada göremediği doruk ile kaşlarını çatarak  mutfağa girdi .

Bir kaç süre baturu  izledikten sonra kafasında bir şeyler üretip şekillendirdi

Hafif sırıtıp yaklaştı . sandalyeler den birini çekerek oturdu .

" doruk nerede"

Batur kulakları kapalı gibi tek bir yöne bakıyor du .

Ediz  endişeli gözleri ile çocuğu incelerken sorununu sormaya çekiniyor du . çünkü bunu 20.kez soruşu  olucaktı .

" lan " alperen hafif dürttü eliyle ancak o zaman çocuğun bakışları döndü yüzüne .

" efendim " dedi boğuk çıkan sesiyle .

" doruk diyorum nerde "

" bilmiyorum " diyerek kısa kesti

Edizin eli baturun kolu üstüne geldi ve tekrar etti sözlerini

" iyi değilsin Batur . bir sorun var hastada değilim diyor sun  o halde bu surat ne "

" iyiyim " dedi Batur sessiz ce

Ediz sıkılmışca  nefesini soluyup kollarını önünde birleştirdi . belini yaslayıp  alperene baktı.

Alperen omuz silkip  peynirden  yedi biraz daha sonra gülerek baktı batura .

" lan ahahah yoksa çocuğa bir şey mi yaptın "

Problemli / Texting {b×b}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin