▪BÖLÜM 22▪

5.8K 213 183
                                    

Yüzüne yediği hakaretler ve saldırgan darbelerden sonra , bir kenara çekilip sessiz sessiz ağlayan baturu  izlemekle  meşguldü doruk .

Evdeki herkesin sesi kesilmişti doruk ve batur hariç .

Olaylar doruğa oldukça sıkıcı geliyordu . Daha fazla katlanamiyacağını düşündü .

" Batur " dedi uyuşuk sesle. Elini saçına atıp gezdirirken oturduğu yerden kalktı .

Sessiz kalan çocuk iç çekti vücudu hafif hafif titrerken  dizlerinden kaldırmadı başını .

Doruğun ona yaklaştığını düşünürken kalçasını  başka uca  ittirdi  . doruk duraksadı . Tavrı onu oldukça sinir ettiği için hafif sırıttı.

" kes ağlamayı kalk ve benimle ilgilen. Canım çıktı tüm gün zaten "

" saçma sapan rahatımı  bozup buraya kadar geldim üstüne üstlük "  hiç bir şey olmamış gibi davranan çocuk bir yandan daha çok onu üzerken , diğer yandan onunla ilgilenmesini  istediğini söylediği için heyecanlandı .

Karmaşık duygularla nasıl hareket etmesi gerektiğini bilmediği için kıpırdamadı.

" Batur beni duymuyormusun" dedi sanki emir verir gibi .

Batur burnunu çekerken başını dizinden  kaldırdı hafif hafif . Gözleri dolu olduğu için görüş alanı bulanıktı.
Bir kez kırpıştırdı.  Yaşlar yanağından  inerken görüş alanı netleşti .  Ayakta dikilip  ona bakan doruğa doğru dikti gözlerini .

" sevgili olduğuma pişman oldum " diyerek hayıflanan  doruk cama doğru döndü . Gözleri tekrar dolarken kırılgan çocuk hafif hıçkırdı .

" biz çıkıyormuyduk  doruk " boğuk çıkan sesi kolayca  duyan doruk,  kendini döndürdü ona doğru .

" bu iki hafta içinde sevgilim diye adlandırdığım adamdan bol bol hakaret işittim. Sen beni sadece tersledin. Benden kaçtın. Yanına gelmeme bile iznim  olmadı " ayağa kalktı Batur. Dolup taştı .

Adım attı yavaşça

" tek güzel bir anı hatırlamıyorum .."

" tek güzel bir An " dedi sesi inerken. Hızlıca gözlerini sildi . Rahat konuşmak için yutkunurken yüzü buruşur  gibi oldu .

" değmiyorsun doruk  " doruk kollarını birleştirdi alayla gözlerini devirirken.

"bu göz yaşları senin için değil  . Kendi salaklığım için ağlıyorum " anladım derce  başını oynattı doruk dudakları kıvrılırken

" allah aşkına ... sen değiyormusun " dedi  elini saçına atan çocuk . Diplerinden  çekiştirdi . Gülmeye başlarken doruk dengesizce  değişen  ifadeleri izledi .

" harbi kafayı yemişsin " dedi doruk hafif sırıtırken . Batur ellerini saçlarından alıp gözlerini diktiği çocuğa doğru seri adımlar atmaya başladı . Doruk beklemediği  yaklaşımlardan dolayı refleksle geri adım atarken Batur adımını büyük atarak dibinde bitti . belini kavradı.

" ne yapıyorsun " dedi doruk kaşları  çatılı.

Hoşuna gitmeyen yaklaşımla  huzursuzlandı. 

" sevgilime tam delirmiş  halimi göstermekten  zevk duyarım" dedi iğneleyici alaylı ses .

Doruk bakışlarını izlerken gözlerini dudaklarına eğdi .

Baturun öyle bir şeye kalkişmiyacağını  düşünürken , belindeki el etini sıkıştırdı.

Gözlerini hafifçe  kıstı doruk . İfadelerini hemen düzeltirken itmek için elini kaldırıp  omzuna attığı  anda Batur onu geri geri ilerletti.  Sert olucak şekilde kıyafet dolabına  yaslarken  ses çıktı .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 16, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Problemli / Texting {b×b}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin