▪BÖLÜM 18▪

5.4K 245 57
                                    

Odasında oturmuş çıkmak bilmiyor du bir türlü .

Alperen ne kadar konuşsa da boş tu. kalkıp ta onların arasına gitmeyecekti .

Herkesin yatağına çekilmesini bekliyor du .

Kalp atışları dinmemiş  hala soğuk terler akıtıyor du durmadan .

Elinde büyük bir şans vardı aslında , onu yakından görmek güzel hissettirebilirdi .

Yada hissettirmezdi o, ona sevgiyle  bakarken doruk iğrenir ce bakıcaktı..

Yada alayla ...

Kapının kol tarafından gelen gıcırtı sesleri ile gözleri o yöne dönmüştü .

Korku filmine düşmüş gibi hissediyor  du .

Gözleri büyümüş, üstünde oturduğu yorganı  sıkıyor du .

Kilitli olduğu için açılmayan  kapıyla  kapı önünde dikilen  kişi derin bir nefes aldı

Ardından kapıyı yavaş ça tıklattı

" ne istiyorsun " diye kararsız  bir ses yükseldi

" aç şu kapıyı " dedi alperen

" alperen git şurdan  kalkamam  yataktan"

" 10 saniyen  var" diye bir ses yükselince,  sinirli  çocuk yataktan doğrulup  kapıya yaklaştı sertçe çekip araladı.

" ne va-" yanındaki bir diğer kişiyi görmesiyle  öfkeli gözlerindeki bakış değişti .

panik bir şekilde gözlerini doruk ve alperen den çekip başka yöne baktı .

" yer sorunu var " dedi alperen

Doruk oldukça rahat bir tavırla duvara biraz kolunu dayayıp  yaslanmış , onları dinlemek le meşgul dü .

Tabi bir de endişeli çocuğu incelemekle.

"Nasıl yer sorunu var " dedi kafasını ona çevirmeden

Yer sorunu olamaz dı nerden çıkmıştı bu saçmalık

" selçuk ve ediz annemin odasında  yatıcak benim odamda tek bir yatak var normal olarak kendi yatağımda yatıcam"

Düşündüğüm şeyi demesin diye sayıkladı  kalp krizinden  gitmek üzere olan çocuk

" yani" dedi sessiz ce " Salon yok mu "

" à à olurmu öyle şey canım misafirimiz  neden burda çift  kişilik oldukça rahat bir yatak varken koltuklar da yatıcak"

" sen koltuk ta yat diyor sun yani " dedi gözlerini alperene  doğru kaldırıp

Alt dudağı titrediği  için ara ara ısırıyor  du .

" ah hayır kesinlik le çift kişilik yatak ikinize  yeter diye düşünüyorum " dedi keyifle gülümseyerek

Alperenin gözleri doruğa kayınca gülüşü daha da büyüdü

" merak etme kardeşim uyurken pek bir melek tir  hareket etmez"

Cevapsız kaldı doruk , durumun pek te önemi yoktu onun için .

" sorun oluyor sa evim yakın hemen geçerim " diyince hayal kırıklığı yaşadı Batur ister istemez .

Gitmesini zerre istemiyor du .

" saçmalama lan " dedi alperen ilerlerken eliyle odayı işaret etti

Onları yanlız bırakmak için odasına giriyor du .

Problemli / Texting {b×b}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin