▪BÖLÜM 14▪

5.3K 244 24
                                    

Önündeki bardak lâ bakışmaya devam etti dağınık saçları biraz daha karıştırıp iyice dağıttık tan sonra bıkkın bir nefes verdi.

Ediz ise aynı bardağa bakıp orda ne olduğunu anlamaya çalışıyor du ne kadar bir sorun yok dese de Batur , o bir sorunun olduğunu biliyor du

" sohbetine doyum olmuyor " dedi Ediz tebessüm ederek.

" ha" diyerek dalgın gözlerini ona çeviren çocuk gülüşünün büyümesini sağladı .

" bir sorun olmadığına emin misin iyi görünmüyor sun " dedi ifadesi yüzünden silinmiş çocuk . Batur ise olumsuz anlamda başını sallayıp edizi izledi

" hiç bir sorun yok " Ediz anlamış gibi başını salladı , ona inanmıyordu hala, ama uzatmiycaktı

" eee " dedi Batur konu açmak isteyerek Ediz ise aynı şekilde cevap verince Batur ufak bir tebessüm etti.

Yan koltuktan onlara gıcık gıcık bakan alperen sinirini bozuyor du,

içinden 'homofobik piç' diye sayıklamaması için sebep yoktu onun için .

yönelimi ile dalga geçip aşağılayıcı espirileri zerre aklın dan çıkmıyor , her baktığında ise daha da kinleniyor du ona karşı .

" benim odama geçelim mi " dedi edize doğru hemen olumlu bir şekilde başını sallayan çocuk lâ ayaklandı. uzun sessizliğini bozan alperen ise sinir bozucu bir gülüş le suskunluğunu bozdu

" dikkat et kendine kardeşim " dedi edize imayla

Ediz ise anlamaz ca durdu ve ona bakıp tebessüm etti

" derken " diye devam ettirdi sözlerine karşılık .

Batur ise endişe ve panik ile edizi bileğinden tutup çekti .

Durumu anlamaya çalışan aklı karışık Ediz, bileğine dolanan ellere baktı, ve kaşlarını çattı .

Odaya girdiklerin de bileğindeki parmaklar çekildi .ne kadar sorgulamak istesede Batur'un gergin halleri yüzünden sıkıştırmak istememiş, susmuştu .

Az önce ne olmuştu da bu kadar gerilmişti . hala çözmeye çalışıyor, gözünü kapı önünde dikilen çocuk tan ayıramıyordu .

" oturmuyor musun" diyince Batur hemen ona döndü ,solmuş yüzü ile yapmacık bir gülüş sergileyip , hemen oturduğu yatağa yaklaştı , ve yanına oturup ona dönücek şekilde bagdaş kurdu .

Ediz ise ona daha iyi bakmak adına, yaptığı gibi vücudunu yatak ta çevirip ona dönük çe oturdu. gözleri örtü üstünden kalkmayan Batur hala göze batsada ,bir şey dememiş ti .

" alperen le neden arkadaş lık kuruyor sun " dedi sessizliği bozan çocuk " pek anlaşıyor gibi de durmuyor sun "

" bunu düşünmeni sağlayan ne " dedi düz bir sesle Ediz

Omuz silkti Batur

" yan yana iken pek muhattap olmuyor sunuz olsanızda laf dalaşı oluyor gibi "

" belkide " dedi Ediz yarı hak verir gibi .

" alperen gibi bir salak arkadaş olman zoruma gidiyor "

" neden " dedi ufak çaplı kahkaha atan çocuk

" çünkü benimle de arkadaş gibisin onunla ortak arkadaş sahibi olmak istemezdim "

Problemli / Texting {b×b}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin