▪BÖLÜM 20▪

4.5K 231 97
                                    

" doruk " dedi fısıltı ile Batur .

" bırak gidiyim" 

Sözleri ardından doruk , ona daha çok yaklaştı .

" sen ne hakla o iğrençliği  yaptın lan " dedi korkunç bir sesle tükürürce  konuşarak.

Bacaklarını oynatıp  kıpırdandı batur. gözlerini sıktı , tüm gücünü vermeye çalışırken .

" bir daha yapsana lan hadi " dişlerini gıcırdatıp konuşuyordu .

" bırakmazsan  tekrar yapabilirim" diyen baturu tuttuğu gibi salona itti.

boğazından  kavrayarak sıktı . Kapıyı kapatarak sertçe itti .

Geri geri sarsılsada  dengede durup baktı ona gözleri dolu dolu .

Geriye sedeledi.

Acımasız ca ona yaklaşan doruk yüzüne bir tane vururken onun yere çakılmasını  seyretti .

Üstüne çıkıp elini yumruk yaparak havaya kaldırdı tehditkarca.

" yapsana lan" diye bağırdı 

Göz yaşları akmaya başladı.  Ağlayan batur onun önünde aciz görünmekten  utanmadı.

Öyle yılmıştı ki artık .

Olacakları umursamadan çocuğun dudaklarına uzattı kendini . ellerini yüzüne koyup öptü yine dudaklarını .

Sıktıgı yumruğu titrerken  ellerini  yere bastırdı  sertçe .

Ürkek çocuk gözlerini sıkıp dudaklarını araladı .nefes alıp verdi hızlı hızlı  .

Sıcak nefesler bir birine çarparken, doruk gözlerini sıkmış , burnundan sertçe nefes soluyor du .

Gözünü ilk açan doruk oldu . Yüz çevresini inceleyip " gözlerini " dedi. gıcırdattığı  dişleri yüzünden batur daha fazla korku doluyor du .

Gözlerini yavaş yavaş aralayıp  baktı kararmış gözlere . Nefesi duraklamışken, Yavaşlayan  göğüs kafesi tekrar hızlandı heyecandan .

" buraya ne diye geldin "

" sadece onu vermek istiyordum bileklik  " titrek sesini duyduktan sonra çatık kaşları gevşedi doruğun .

" ne yaptığının farkında mısın peki" dedi yine kaşları  çatılırken .

" kendi yaptıklarını hiç hesap etmiyor musun doruk " dedi zor konuşarak .yutkundu.

Problemli / Texting {b×b}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin