Medya:Meryem & Mert
".....Sonra bana dedik.... Eylül sen iyimisin daldın gittin ne düşünüyorsun? Eylüülll!!!"
"He noldu Hayat"
"Kızım iki saattir birşey anlatıyorum dinliyormusun beni?"
"Evet knk"
"Ne dedim?"
"Şey dedinya 'sonra bana dedikiii..."
"Al işte dinlememiştin dinliyceksen anlatıyım"
"İyi tamam anlat"
"Meryem biliyor başlarını senin bilmediğin yerden devam ediyorum...
Bak şimdi Arda ile sen gittikten sonra Kaan o adamları döverken birkaç güvenlik içeri geldi ve Kaan ile o adamları ayırdılar sonra kaanı dışarı çıkardılar bende tabi peşinden gittim neyse sonra Kaan ile kafeye gittik orda işte sohbet falan attık birbirimizi iyice tanıdık, sonra biz kafede baya bi durduk ve Kaan beni bara götürdü tabi ben içmedim neyse ondan sonra ben geceyi onunla geçirdim tabi tahmin ettiğin gibi bir şey yapmadık sadece sarılarak uyuduk hatta biz şuan kaan ile sevgiliyiz""Hmm tamam... NEEE!!! SİZ KAAN İLE ŞUAN SEVGİLİMİSİNİZ KIZIM SEN MALMIŞIN DAHA DÜN TANIDIN ONU"
"Valla knk bende anlamadım ama kendimi ona çok fazla kaptırmamayı düsünunuyorum"
"Knk farkındaysan bu işler aceleye gelmez"
"Biliyorum Eylül çok üstüme gelme"
"Of tamam ama sonra pişman olursan ben Dedim " dedim. Ardından aklıma dün Meryem'in dedikleri geldi.
"E Meryem dökül bakalım"
"Knk hani biz dün size gidiyorduk ya sonra annem arayıp misafir geldiğini söylemişti ve gitmiştim işte o misafirler kimmiş buluyormusun Mertlermiş. İşte ondan sonra anneler bizi zorla bir odaya kapattı işte sonrası aynen Hayatlar gibi baya bi konuştuk tanıştık ve sonunda bana çıkma teklifi etti ve bizde şuan onunla çıkıyoruz"dedi
"Al işte al birini vur ötekine... sana da diyorum bir gün gelip bana sen demiştin deme... Bu işler aceleye gelmez..."dedim.
"E Eylül sende dökül bakalım.."
"Of Hayat ya " dedim
"Eylül konuşmayız yoksa"demişti Meryem'le Hayat aynı anda.
"İyi tamam anlatıyorum biz gittikten sonra beni arabasına bindirdi tabi ben arabada uyuya kalmıştım gözümü açtığımda ise bi yatakta yatıyordum sonra çığlık attım ve Arda odaya geldi o sırada da Meryem ardı, orasını biliyorsundur Hayat herhalde Meryem anlatmıştır"
"Evet anlattı,sen devam et"dedi Hayat
"İşte ondan sonra bende kız yanlış anladı dedim o da gerçekleştirebiliriz dedi bende evden koşarak çıktım sonra işte lunaparka gittik"dedim tabi ben anlatırken gözüm dolmuştu.
Hayat ile Meryem aynı anda"knk noldu iyimisin neden ağlıyorsun"dige ard arda sordular.
"Knk ben bugün Arda ile bir kızı öpüşürken gördüm"diyerek bağırarak ağlamaya başladım...
Hayat ben ve Meryem birlikte sarıldık...
###
Ders zili çaldı ve bizde okula girdik kolidorda Arda'nın bir kaç tane resmini gördüm bu resimlerde bugün gördüğüm kızla birlikte çıplak fotoğrafları vardı.
Benim ağlamam tabi şiddetlendi ve okuldan koşarak çıktım.
Tabi yaşlardan bir şey görmüyordum sonra birisine çarptım.
Tam düşücekken beni belimden yakaladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~MAFYA OĞLU ~
ChickLitBir babanın kızının üzerine kumar oynaması. Ve bu kızımızın şansına da sınıf arkadaşı Arda çıkıyor...