Bilinmeyen numara: O yanındaki kimdi ?
İlya: Sen kimsin ?
Bilinmeyen numara: İlya bişey sordum sana.
İlya: Adımı nerden biliyosun ?
Bilinmeyen numara: Salak mısın kızım sen ? İşlettiğim kızın adını neden bilmim.
Rehbere girip hemen numarayı ekledim. Kesin bizim kızlardan biriydi.
İlya: Kimsin ?
X: Sorumu cevapla söylicem.
İlya: Nereden bilicem söyleyeceğini ?
X: Keyfin bilir.
İlya: Yanıma birsürü kişi geliyo. Hangisini soruyosun.
X: Karşı cinsinden olan.
İlya: Kaanımı diyosun.
X: Hayır.
Kaanın dışında tek erkek arkadaşım Emre var ama o da bugün gelmedi. Kimi soruyo bu salak ?
İlya: Sanane ya. Gelen gelir seni ne ilgilendirir ?
X: Kızım sen benle kafa mı buluyosun ?
İlya: Ya bak Melike sensin dimi.
X: Hey Allahım ya.
İlya: Tamam hadi çalışıyorum meşgul etmeyin beni. Sinemi de ara eve erken gelin. Bende erken çıkıcam. O mutfağın hesabını da sorucam size.
X: Ne saçmalıyosun ?
Mesaja görüldü atıp cevap vermedim. Yorgunluktan bayılıcaktım. Girdiğim kaçıncı iş bilmiyorum.
Gelen müşterilere sırayla baktım. Kimisinin burnu 5 karış havada. Yok onu getir, yok bunu getir. Hayır yani bikere çağırırsın hepsini aynı anda söylersin. Elli defa çağırmak nedir.
X: O görüldü atmayı da ayriyetten sorucam sana.
X: Karşımdayken bu kadar rahat olabilecek misin acaba.
X: Bağcıklarını bağla, düşüceksin.
Telefona gelen peşe peşe mesaj sesleri sinirimi bozdu. Elime alıp okudum.
Son mesajı görür görmez bağcıklarıma baktım. Gerçekten de çözülmüştü. Etrafımı biraz inceledim. Bi kaç erkek vardı ama nereden bilebilirdim hangisi olduğunu ?
İlya: Arkandakine dikkat et.
Hemen masalardaki hareketliliğe baktım. Hiç biri yerinden kıpırdamamıştı bile. Of bu kim ki benle dalga geçiyo.
X: Ne zaman akıllanıcaksın İlya ?
İlya: Gerçekten seninle uğraşamicam.
Telefonu kapatıp işime geri döndüm. Patronun bana seslenmesiyle hemen yanına gittim.
İlya: Efen-
Cevap veremeden yere yapıştım. Üstelik düşerken de müşterinin masasına tutundum.
Kadının çırlamasıyla ona baktım. Üzerine çay dökülmüştü.
Sonra patronuma baktım. Bakışlarından kovulduğumu anlamıştım.
Üzerimi değiştirdikten sonra patronun yanına gittim. Günlük paramı alıp işten ayrıldım.
Telefonuma gelen mesaj sesine karşılık açıp okudum.
X: O şerefsiz seni kovdumu ?
İlya: Evet
X: Sana şimdi bi teklifim var ama kabul edermisin bilmem.
İlya: Nediyosun be sen gerizekalı. Hem beni rahatsız ediyosun hem de sapıklık yapıyosun.
Tam engelleyecekken birşey yazdı. Mesajı okumak için üzerine tıkladım.
X: O konuda düşüneceğim en son kişi sensin İlya.
İlya: Ne istiyosun ? Niye rahatsız ediyosun beni ?
X: Fazla gözüme batıyosun belkide ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OYUN
Mystery / ThrillerHayatta seyirciler ve oyuncular vardır. Ben kuralları koydum. İsteyen seyreder, isteyen oynar.