19. Koszmary

1.5K 67 26
                                    

❤Steve: On czasami miewa koszmary nie jest to jakieś bardzo częste ale zdarza się. Wtedy  gwałtownie się budzi i wtula w zagłębienie twojego biustu co zazwyczaj cie budzi. Głaszczesz wtedy jego włosy a on się uspokaja i  z powrotem zasypia. Gdy ty masz koszmary jest podobnie.

❤Tony: Kiedyś przez jego koszmar w sypialni odwiedziła was zbroja. Często Tony siedział w warsztacie przez całą noc ale namówiłaś żeby zaczął normalnie chodzić spać. Mężczyzna i tak miewał koszmary ale dzięki przeprogramowaniu zbroi ona już wam nie przeszkadza. Natomiast gdy Stark ma koszmary wystarczy że usłyszy twój głos i się uspokaja.

❤ Clint: Barton rzadko pamięta co mu się śniło a gdy ma koszmar ty nawet o tym nie wiesz. Za to ty budzisz się z krzykiem kiedy śni ci się coś niezbyt miłego. Wtedy Clint musi cie przytulić a ty mówisz mu co ci się śniło, czasami idziecie coś zjeść albo obejrzeć film. Potem zasypiacie wtuleni w siebie.

❤Thor: On wcale niema koszmarów za to jak ty je masz Thor łapie Cię za ręce splatając wasze palce albo delikatnie głaszcze po policku. W jego ramionach czujesz się bezpieczna, wiesz że nikt cię nie skrzywdzi bo blondyn by na to nie pozwolił. Wiec przed każdym z koszmarów masz swojego obrońce a jak on jest to wszystko jest dobrze.

❤Loki: On z przyzwyczajenie nie chce pokazywać słabości wiec często nie mówi ci że coś mu się śniło, ale jak obudzi cie jego kręcenie się pod kołdrą lub chłód bijący co jego ciała musi ci powiedzieć. Wtedy głaszczesz go po włosach i szepczesz, że to tylko zły sen. Loki lubi gdy tak robisz bo przypominasz mu wtedy Firgge.

❤Bucky: On ma koszmary prawie co noc, niestety przez metalową rękę czasami Cię uderzy przez przypadek ale potem bardzo  żałuje. Gdy budzą cie jego jęki starasz się go uspokoić przytulasz się do niego, głaskasz po włosach i szepczesz do ucha coś miłego.

_______________________

TEORIA SPISKOWA
Nie wiem czy ktoś czytał że Chris Evans chce zrezygnować z roli kapitana. Błagam niech ktoś mi powie że to nie prawda. Bo co jak to Steve umrze w zbliżającym się filmie Avengers: Infiniti war tak strasznie się o niego boje.

Avengers It's my Life|| PreferencjeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz