❤Steve: Teoretycznie nie może się upić ale wino z Asgardu robi swoje. Jest wtedy dużo bardziej otwarty na różne twoje propozycje 😏 i nie krępują go jakiekolwiek nieodpowiednie tematy. Wiec wtedy możesz z nim pogadać o sprawach łóżkowych i być pewna że odpowie na nie szczerze a nie będzie wymigiwał się od odpowiedzi z rumieńcem na twarzy.
❤Tony: Niema zbyt dużej różnicy miedzy trzeźwym a pijanym Starkiem. Zawsze zachowuję się podobnie, no gdy jest pod wpływem procentowych substancji jest podatny na flirty kobiet. Na szczęście jeszcze nigdy cie nie zdradził ale przez alkohol czasami dochodzi do tego ze widzisz jak jakieś laski się do niego przymilają. Tak to niema zbyt dużych różnic biorąc pod uwagę że on dużo pije jego organizm jest do tego przyzwyczajony (wątroba do wywalenia) wiec musi naprawdę dużo wypić żeby mieć kaca.
❤Clint:Z nim to rożnie czasami wcale nie widać że coś pił a czasami wręcz przeciwnie. Ostatnio na przykład podrywał łuk stwierdził ze to Lili i zaczął gadać do NIEJ rożne teksty na podryw. Skończyło się na tym że zaczął nazywać strzały bo to jego dzieci z Lili.
❤Thor: Noo... Thor.... jeśli niema dostępu do młota lub innych narzędzi zagłady (zaliczmy tutaj jakiś widelce czy kredki) to jest wszystko dobrze lecz jak ma..... lepiej nie wchodzić mu w drogę. Odynson pod wpływem asgsrdzkich miodów jest nadpobudliwy i bardzo łatwo go zdenerwować co w połączeniu z wymienionymi wyżej rzeczami stwarza ogromne niebezpieczeństwo dla wszystkich światów.
❤ Loki: Hhmmm... Loki.... robi się jeszcze bardziej potulny niż wtedy jak coś odpierdzieli. Zachowuje się wtedy jak kot, przychodzi do ciebie, przytula się itp. No chyba że wypije naprawdę dużo... wtedy to rożnie czasami zaczyna cie irytować znikaniem rzeczy które akurat chcesz podnieść albo pojawia je gdzieś idziesz. Innymi słowem jest wtedy jeszcze bardzie upierdliwy niż gdy jest trzeźwy.
❤Bucky: To zależy od ilości alkoholu. (on jak Steve może upić się tylko asgardzkim alkoholem) Jak wypije niedużo jest bardziej otwarty na ludzi ale gdy jest go więcej Barnes zaczyna rozpamiętywać. Jest to straszne bo nic nie możesz na to zrobić jest tylko jedna opcja
dolać mu alkoholu i wspierać do momentu gdy napój zaczną tak mącić mu w głowie że nie będzie w stanie o tym myśleć. Barns dopiero wtedy możne zasnąć bo inaczej ma koszmary
CZYTASZ
Avengers It's my Life|| Preferencje
De TodoJako że preferencje z Marvela nie zajeły jeszcze całego Wattpada to czemu by nie zrobić jeszcze jednych? W tych znajdziecie takie postacie jak: *Kapitan Ameryka/ Steve Rogers *Iron man/ Tony Stark *Hawkaye/Clint Barton *Thor Odinson *Loki Laufeyson ...