32. Co odwalił przy twoich rodzicach?

1.1K 53 7
                                    

❤Steve: Zaczął opowiadać o czasach wojny bardzo szczegółowo i twoi rodzice się trochę zdziwili, że aż tak dużo o tym wie. Musiałaś im potem tłumaczyć "Steve po prostu bardzo się tym interesuje czytał dużo książek i w ogóle".

❤Tony: Gdy twoja mama poszła po ciasto,  tata akurat udał się do toalety Stark zaczęł cię całować po szyi, a jego ręka była troche za wysoko na twoim udzie. Niestety ta sytuacja nie została niezauważona przez twoich rodziców, ty byłaś strasznie zawstydzona, a w oczach twojego ojca było widzać chęć mordu.

❤Clint: Zaczął sobie żartować, na początku wszyscy się świetnie bawili, ale gdy z twoim tatą zaczeli opowiadać żarty o teściowej twoja mama czuła się urażona. I potem musiałaś tłumaczyć że Clinta troche poniosło i wcale nie uważa, że każda teściowa jest wredna jak w stereotypach.

❤Thor: Wziął ze sobą Mjølnir. Kazałaś mu go zostawić, ale on się uparł. Mało tego, że twoi rodzice dziwnie na niego patrzyli. To jeszcze gdy chciał go powiesić na wieszaku w przedpokoju wieszak urwał się, a młot zrobił dziurę w podłodze. Twoi rodzice nie byli tym zadowoleni.

❤ Loki: Z przyzwyczajenia "Jestem Loki z Asgardu" cały dzień tłumaczyłaś im, że twój facet wcale nie jest wariatem, po prostu jest fanem mitologi nordyckiej, ale twoi rodzice nadal nie wierzą że jego rodzice nazwali go Loki.

❤Bucky: W twoim przypadku taka sytuacja nie miała miejsca jesteś siostrą Tony'ego a jego rodzice nie żyją ale gdyby miała mieć odwaliłby  coś takiego:
Bucky żeby nie było widac metalowej reki złożył koszule z długim rękawem i skórzane rękawiczki. Ale i tak kończyna twojego faceta została zauważona przez twoich rodziców, ponieważ gdy siadaliście do stołu Barnes przypadkiem uderzył łokciem w ścianę podczas odsuwania ci krzesła. Super - żołnierz zbytnio nie ucierpiał, ale ściana i jego koszula owszem. Rozdarty rekaw pięknie zaprezentował mechaniczną kończynę, a uszkodzona ściana tylko podwoiła przerażenie rodziców








Avengers It's my Life|| PreferencjeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz