❤Steve: Gdy zaszłaś w ciążę Steve próbował Cię namówić na psa. Na początku uważałaś jego pomysł za niedorzeczny ale gdy pokazał ci zdjęcie małego szczeniaka który szuka domu uległaś mu i zgodziłaś się. Jak nazwiecie suczkę??
Moja propozycja: Aria imię od bohaterki z Gry o tron
❤Tony:Stark zawsze ma jakieś eee.. oryginalne pomysły. Pewnego dnia gdy byliście w zoo stwierdził że chciałby mieć jakieś egzotyczne zwierzę. I tak właśnie postanowił kupić Serwala. Kot czuję się bardzo dobrze w waszej willi i przyzwyczaił się już do wszech obecnych pararazzi. Jak dacie mu na imię?
Moja propozycja: Whisky. No wiecie Tony to jesdnak Tony
❤Clint:Clint zapragnął mieć królika tak wiec bez żadnych konsultacji z Tobą poszedł do sklepu zoologicznego i kupił królika. Małe futrzaste stworzonko szybko zaaklimatyzowało się w waszym domy a ty nie miałaś serca żeby je oddać. Jakieś imię dla tego slodziaka?
Moja propozycja: Clint wymyślił, że nazwie go Sokół.
❤Thor:On pewnego dnia zobaczył na ulicy jeża i bardzo chciał wziąć go do domu. Nie pozwoliłaś mu na to ale tak ładnie prosił że postanowiliście kupić małego języka.
Moja propozycja: Thor wymyślił żeby nazwać go Piorun
❤Loki: Jeszcze przed poznaniem Lokiego miałaś czarnego kota. A właściwie kotkę. Mimo że w stereotypach czarny kot przynosił pecha tobie przynosiła ona szczęście. Jak dałaś jej na imię?
Moja propozycja:(Czytaj: propozycja AhsokaHofferson) Manticora
❤Bucky: Wy postanowiliście zaadoptować Lisa. Tak właśnie lisa. Gdy dowiedziałaś się że można je trzymać w domu od razu chciałaś jednego zaadoptować. Bucky na początku trochę niechętnie do tego podchodził ale zgodził się. Za to potem pokochał waszego lisa a właściwie lisiczkę. Jak ją nazwiecie?
Moja propozycja:Winter tak postanowił Bucky i się przyjęło
____________________________
A wy jakie macie zwierzęta?Ja mam psa o imieniu Frodo i dwie świnki morskie, Moli i Gizmo.
CZYTASZ
Avengers It's my Life|| Preferencje
RandomJako że preferencje z Marvela nie zajeły jeszcze całego Wattpada to czemu by nie zrobić jeszcze jednych? W tych znajdziecie takie postacie jak: *Kapitan Ameryka/ Steve Rogers *Iron man/ Tony Stark *Hawkaye/Clint Barton *Thor Odinson *Loki Laufeyson ...