23. O czym nie lubi rozmawiać?

1.1K 55 23
                                    

❤Steve: O Peggy krępuje go rozmowa o jego starej miłości. W głębi serca nadal za nią bardzo tęskni ale i tak ty jesteś dla niego najważniejsza. Dziwnie się czuje gdy chociaż pomyśli żeby was porównywać.

❤Tony: O jego byłych kobietach. Trochę dziwnie się czuje gdy pytasz się go z iloma spał bo on większości nie pamięta. Poza tym nie za bardzo chce się przyznawać co wtedy robił i jak je potem traktował teraz wie że było to bardzo chamskie.

❤Clint: O jego byłej żonie. Laura byłą wspaniałą kobietą ale teraz myśli o niej jak o starej miłości. Wie że za nią nie przepadałaś ale nie jest w stanie powiedzieć o niej złego słowa. Mimo że teraz nie utrzymują zbyt dobrych relacji.

❤Thor: Z Thorem teoretycznie możesz porozmawiać o wszystkim. No właśnie teoretycznie. Z twoim chlopakiem nie da sie rozmawiać o np. technologi itp on się po prostu na tym nie zma. No i wiadomo nie lubi rozmawiać o babskich wprawach.

❤Loki: O jego pochodzeniu wiesz że jest lodowym olbrzymem ale on się do tego  nie przyznaje. Wie że są to bezduszne oraz okrutne istoty i nie chce mieć z nimi nic wspólnego a co dopiero być ich królem.

❤Bucky: O Hydrze naprawdę nie lubi swojej przeszłości a najbardziej tego co wtedy robił. Często śnią mu się  twarze osób które zabił i nie lubi jak starasz się coś dowiedzieć na ich temat.

Avengers It's my Life|| PreferencjeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz