Když jsme se blížili uviděl jsme tam ležet přímo na letokruzích Nemetonu pohublou bílovlasou dívku se šrámy po celém těle . Měla na sobě bílé potrhané šaty které ji sahali po kolena . byla k nám otočená zády a asi spala. Zarazili jsme se , ale neměli jsme čas to nějak dál řešit , protože Lydie umírala a museli jsme s tím něco dělat. Scott ji položil na Nemeton a čekali jsme co se bude dít , jenže se nedělo vůbec nic. Z Lydie vycházeli vzdechy . Byla úplně pobledlá .
„Scotte , proč se nic neděje"
„Ja nevim" Oba dva jsme byli zmateni a nevěděli co dělat. Scott se ji snažil sebrat bolest , ale už to nešlo. „Co když to nefunguje. Deaton říkal , že to není stoprocentní"
„Musí to fungovat , musí" Tekla mi po tváři slza
Můj pohled
Slyšela jsem hlasy a pomalu jsem se začala budit , ale cítila jsem se jinak , jakoby mi už nic nechybělo. Jakoby jsem už našla spřízněnce . Pomalu jsem se otočila na druhý bok a uviděla jsem vedle sebe ležet umírající dívku s ošklivým zraněním , které svítilo namodrale. Nad ní se slzami v očích stály dva kluci a hádali se .
„Měli jsme ji vzít do nemocnice. Ona umře. Neměl jsem tě poslouchat ."
„ No jít hledat lovce nebyl můj nápad. Kdyby jsi neměl takový debilní nápady , tak by teď Lydie neumírala"
Oba dva se na mě podívali . Věděla jsem že musím něco dělat . Z posledních sil jsem si sedla a posunula se k ní. Položila jsem ji ruce křížem na hruď a snažila se jí vyléčit. Rukami mi začala proudit energie a oči se mi rozzářili jasně bílou barvou. Cítila jsem že to funguje . Přimo pod mými rukami se začala okamžitě hojit a dostávat zase zdravou barvu , začínala plynule dýchat a já cítila jak mě to strašně vysiluje , ztrácela jsem vědomí . Bylo toho na mě moc , pomalu se mi zavírali oči a cítila jsem jak dopadám zády na povrch až jsem úplně ztratila vědomí
_______________________________________________________________________________
ČTEŠ
Guardian of supernatural // Teen wolf Cz ff //
Werewolf..POZASTAVENO.. Jmenuju se Claudia , nemám příjmení ani rodinu .Jsem angie , ochránce nadpřirozena . Žiju několik životů a tenhle mě zavedl do Beacon Hills . Probrala jsem se vysílená a poraněná uprostřed obrovském pařezu Nemetonu s posláním hl...