Chapter 5.

445 14 0
                                    

Můj pohled

Vzbudila jsem se na zadním sedadle jedoucího auta . Hlavu jsem měla položenou na něčím klíně . Pomulu jsem se otočila na záda a koukla se na osobu na které jsem ležela. Byl to jeden z těch kluků , kterého jsem viděla než jsem omdlela. Cítila jsem to , byl to vlkodlak , alfa a cítila jsem příjemný pocit z toho že jsem ho našla a vše bude v pořádku. Teda spíš on našel mě. Otočila jsem se zpět na bok a koukla se na přední sedadla , kde seděli ta dívka , která předtím ležela přede mnou na pokraji smrti. To že jsem ucítila že ten kluk je alfa je normální , ale jakoby se mi vyvinula nová schopnost , cítila jsem , že to je banshee a ten kluk vedle ní člověk , ale jakoby už nadpřirozenem byl někdy poznamenán . 

Pomalu jsem se začala zvedat a sedat si. Všichni v autě se na mě koukli . Kluk co byl za volantem se zase otočil aby viděl na řízení a viděla jsem jak na mě kouká přes zpětní zrcátko. Kluk vedle mě se nadechl jakoby chtěl něco říct , ale pak si to rozmyslel , rychle koukl z okýnka a  „Tady zastav" Alfa a banshee vystoupili z auta. Zmateně jsem se podívala na toho alfu , protože jsem nevěděla co se děje. „Neboj se . Teď pojedeš se Stilesem domů a my pak příjdeme."Řekl a zabouchl dveře od auta. 

„Stilesi ?" řekla jsem abych zjistila , jestli to je jeho jméno . 

Otočil se na mě a odpověděl „co ?" 

„Můžu si sednout dopředu ? Cítim se tam líp... a kdyby se něco stalo , tak chci být co nejblíž "

Připadala jsem si trapně , jako kdybych byla nějakej posera , co se bojí být sama vzadu v  autě , ale není to strachem , spíš takovým ochranářským pudem. Je to člověk , ale mam k němu pocity jako kdyby byl členem smečky . Jak to tak vypadá , tak tohle asi není úplně běžná smečka .

„Jasně" řekl a položil ruku na sedadlo vedle něho

Přelezla jsem ze zadního sedadla  skrz malou mezeru mezi předními sedadly a sedla jsem si tam. Stiles nastartoval auto , trochu sebou škublo a zastavilo.

„No taaaaak , už zase?" Naštvaně si pro sebe říkal a vystupoval z auta. Šel pro něco do kufru a vracel se ke kapotě . Nedalo mi to , vystoupila jsem z auta a šla za ním. „Co se stalo ?"

„Ale nic , tohle dělá pořád , jenom to trochu zalepim a můžeme jet"

Kývla jsem hlavou a sledovala ho jak lepí trubičky černou lepicí páskou. 

„Kam šli ... ta banshee a alfa..." Zeptala jsem se trochu váhavě , protože jsem nevěděla jak je pojmenovat. 

„Scott s Lydii šli hledat ostatní , který šli s námi na místo kde tak zranili Lydii a my pak nevěděli kde jsou a ani jsme neměli čas je hledat jestli jsou v pořádku.. Museli jsme rychle jet.. "

„Aha" řekla jsem a kývla hlavou

„Mimochodem , děkuju , že jsi ji zachránila"

Usmála jsem se „ Máš ji rád , že jo? "

Otočil se , usmál se a kývl hlavou „Jo..." Usmíval se , ale řekl to trochu sklesle

„Cítila jsem to " Nechápavě na mě koukl „Cítila jsem to pouto mezi vámi , taky tě má ráda..."

Usmál se a sklopil kapotu

„Opraveno , můžeme jet "

Nastoupili jsme do auta a dojeli jsme k nějakému domu . 





Guardian of supernatural // Teen wolf  Cz ff //Kde žijí příběhy. Začni objevovat