Chapter 8.

372 15 0
                                    

Vzbudila jsem se a zaslechla jsem jak se v místnosti dole  baví Scott , Lydia , Malie , Liam a Stiles . Otočila jsem se a vedle mě na posteli jsem viděla jak spí Theo. Potichu jsem se zvedla jsem se a šla se kouknout za ostatními . Pomalu jsem brala za kliku a otevírala dveře abych ho nevzbudila. Potichu jsem dveře zavřela a došla do vedlejší místnosti , kde už všichni seděli a povídali si. Když jsem vešla dovnitř všichni se na mě otočili . „Tak co , povedlo se?" Zeptala jsem se a přisedla jsem si na gauč vedle Stilese 

„Ne , utekli nám , tak jsme je nechali , ale příště to schytaj" Řekl naštvaně Liam. Ly-„Ale měli jsme štěstí , asi si všechnu munici vystříleli do Scottova domu , takže po nás nestříleli , když jsme je dohnali"  

„Jo , jenže potom nastoupili do auta a ujeli nám" Řekla  Malia s taky lehce naštvaným tonem.

St-„Musíme taky něco vymyslet , nemůžeme jen čekat kdy se nás zase pokusí zabít" 

„To je pravda"Odpověděl mu na to scott „Jenomže jak , přece je nemůžeme roztrhat na kusy"

„Proč ne?" Řekla Malia a všichni se na ní koukli „Nevěděli by že jsme to byli my , mysleli by že to je jen napadení zvířetem ,jako vždycky" 

Sc-„Jenže teď už to je jinak , většina lidí ví co jsme zač " 

Do místnosti vešel Theo a sedl si na křeslo které bylo přímo naproti mě . „Chytli jste je?" Zeptal se a Scott mu odpověděl že ne. Potom bylo chvíli trapné ticho a Scott se zamyslel . „V bestiáři je , že mezi angie a alfou je silný pouto , jak moc silný je a co to přesně znamená?"

„Vlastně , ono to je pokaždé jinak , ale můžeme to zkusit" Řekla jsem , odešla kus od něj a otočila se zády. „U té minulé holky jsem přesně věděla co jí je i když jsem to neviděla a dokázala jsem jí vyléčit bez toho abych se jí dotkla... Někam ho trochu řízněte " „Fajn , drápnu ho" Řekla Malia a vstala 

Fungovalo to , cítila jsem , jak ho řízla  do nohy přímo pod koleno „Cítíš to?" Zeptal se Scott „Jo , na levé noze pod kolenem?" „Jo , ale jak ho vyléčíš takhle na dálku? " Zeptal se Theo a já zvedla ruku do vzduchu . Rukama mi začala procházet energie , ale nebyla jsem si jistá , jestli to funguje. Dala jsem ruku dolů a čekala na reakci „Je to pryč " Řekl Scott a zvedl se . „Půjdeme do lesa , zjistíme , jak moc tohle funguje na dálku" Všichni se zvedli a vydali jsme se do lesa.

Když jsme tam došli, tak jsme já a Malia šli dál od ostatních a čekali až něco Scottovi udělají. I na to jak daleko jsme od nich byli jsem cítila jak mu někdo vrazil pěst do břicha . Ale pak najednou jsem ucítila jak ho někdo sekl do zad drápy „Nepřehání to trochu? Nejdřív mu dali pěstí do břicha a ted ho sekli do zad ... a zase . Něco je špatně " Řekla jsem Malie a rozběhli jsme se směrem k nim . Když jsme byli jen kousek od nich viděli jsme jak tam je asi 10 dalších dost rozzuřených vlkodlaků.

Guardian of supernatural // Teen wolf  Cz ff //Kde žijí příběhy. Začni objevovat