Chapter 10.

391 17 5
                                    

„Tak jsem tady " Ozvalo se a ve dveřích se objevila Lydie s taškou plnou oblečení. „Trochu jsem si protřídila šatním a těch věcí navíc mám trochu víc , tak jsem ti je přinesla" Poděkovala jsem jí a vzala jsem si od ní tu tašku . „Už musím jít , tak si všechno vyzkoušej a zítra mi řekneš jestli jsi spokojená" „Určitě budu " Usmála jsem se a rozloučila se s ní.

Musela jsem se ale nejdřív vykoupat , tak jsem to řekla Scottovi a šla do koupelny napouštět si teplou vanu. Svlékla jsem se a pomalu jsem lezla dovnitř , když se najednou otevřeli dveře a já se strašně lekla , uklouzla jsem a praštila se hlavou do vany . „Panebože , promiň , jsi v pohodě? " „Moc ne , strašně to bolí " Všimla jsem si jak na mě kouká a došlo mi že na sobě nic nemám . Rychle jsem se zakryla rukama . Furt tam stál a usmíval se a koukal na mě . „Hej!" křikla jsem na něj , ale nereagoval. Do dveří vešel Scott a když jsi všiml že tam sedím nahá tak se rychle otočil.„Co se tady děje" „Nic , omylem jsem sem vlezl " „Omylem?! , Vždyť jsi věděl že tu je" On se jen usmál a Scott ho lehce praštil přes hlavu , odtáhl ho pryč ze dveří a zavřel za sebou .

No , skvělý , řekla jsem si pro sebe. Cítila jsem se tak trapně . Rychle jsem se vykoupala a hledala jsem si v tašce od lydie něco na spaní .nakonec jsem si vzala látkové šedé kraťasy a krátké bílé triko . Vešla jsem do Scottova pokoje a uviděla tam Scotta s Theem . Bože , cítila jsem se fakt strašně trapně . Sklopila jsem hlavu a sedla jsem si na postel . „Kde mám spát? " Zeptala jsem se Scotta a doufala jsem že mě pošle do místnosti daleko od nich .„Budeš spát tady v posteli , já budu spát na zemi nebo v křesle a Theo ... můžeš jít spát do koupelny , nebo tady na zemi" „Budu tady" Odpověděl mu. „No počkat , nebudu přece spát na posteli zatím co vy dva budete na  zemi . Budu spát na zemi " 

Scott kývl , protože viděl , že já jsem rozhodnutá a že nemá smysl se dohadovat. Ze skříně vytáhl 2 karimatky a deky z křesla nám podal polštářky , s Theem jsme si ustlali na zemi a šli spát.

____________________________________________________________

Přijde mi,  že zacházím někam kam jsem úplně nechtěla.  Začínám moc zaplétat do děje Thea a píšu o věcech které jsem neměla úplně v plánu. Hlavní plán byl držet se příběhu o Angie a místo toho moc moc zaplétám ten děj typický fanfikce od puberťačky.  Asi to bude tím,  že jsem vždycky psala takovéhle fanfikce a nejde se mi jich vzdát.  Takže k tomu proč tohle píšu, chtěla jsem se zaptat,  jestli vám to vadí a mám změnit směr,  nebo pokračovat v tom jako doteď a akorát trochu poupravit popisek a dodat tam že se to hodně pojí s Theem? 

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 27, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Guardian of supernatural // Teen wolf  Cz ff //Kde žijí příběhy. Začni objevovat