!! Pro ty co to čtou aktuálně když to píšu , přečtěte si to !! Chci aby jste nebyli zmatení , že to nenavazuje na to co jste četli minule , ale rozhodla jsem se udělat změny , takže jsem 9 část upravila a půlku smazala , 10 část smazala úplně a budu je psát jinak , doufám , že se v tom po téhle změně opět zorientujete :)
..............
Doběhli jsme až k nim a já jsem si stoupla do předu přímo před ty vlkodlaky abych před nimi ochránila ostatní. „Klid , nechceme žádný potíže" Řekl jim Scott a čekali jsme jak zareagují , pak jsem si ale všimla že jsou všichni střeleni a z ran jim teče něco modrého . Zřejmě si toho všiml i Liam a věděl co to je „Bacha , lovci je střelili kulkou s tím jedem " „Dělá je to zuřivější" Řekla Lydie rozrušeně a udělala krok dozadu. Nic neřekli a rozběhli se přímo na nás .
Rychlím pohybem rukou jsem zareagovala a všechny je to odhodilo na zem o několik metrů dozadu. Cítila jsem u toho , jak se mi roztahují moje ohromná křídla . Byla jsem dost překvapená , myslela jsem si , že jsem o ně přišla. Všichni ti rozzuření vlkodlaci se zvedli a zase se rozběhli na nás . Křídla mě vznesli do vzduchu a zatočila se dokola , což udělalo obrovskou vlnu která je vyzdvihla do vzduchu a tvrdě dopadli na zem. Pořád to nevzdávali a znovu se rozběhli , chovali se jako vzteklí psi .Zdvihla jsem ruce do vzduchu a vytvořila velkou auru , která vypadala jako ohromná bublina z žvýkačky. Rozběhli se přímo na tu bublinu , zaryli se drápy do té aury a odmrštilo je to několik metrů dozadu . „Ty se jen tak nezvednou , paralizovalo je to " otočila jsem se a uviděla jsem tam všechny nevěřícně zírat na mě. „To bylo .. úžasný " Řekl Stiles a všichni souhlasně kývali .
Ucítila jsem dotek na levém křídle a cukla jsem s ním a někoho s ním asi omylem srazila .Uslyšela jsem ránu na zem a otočila se na Liama ležícího na zemi „am... promiň, i p té době neumím odhadnout jakou mají sílu" Snažila jsem se projevit lítost , ale ve skutečnosti mi to připadalo směšný.
Zrušila jsem auru kolem nich a vydala jsem se k té partě vlkodlaků ležících na zemi. Ostatní mě se vydali zamnou a z povzdálí porozovali co dělám. Zaklekla jsem k jednomu z nich a zkoumala tu modrou barvu ,která jim pekla ze střelných ran. Rukou jsem mu tu barvu setřela z rány abych se koukla jestli to teče přímo s krví. „Je to jen povrchový , mělo za chvíli vyprchat , takže až nebudou paralizovaný tak nebudou nebezpečný. " Řekla jsem a vstala . Ruku jsem měla celou oslizlou od té modré barvy , otřela jsem si ruku do šatů a šla jsem si stoupnout k ostatním. Lydie na mě koukla a zavrtěla hlavou „ Potřebuješ něco na sebe . Něco ti vyberu a zítra ti to přinesu ." Usmála jsem se na ni „To by jsi byla moc hodná , tyhle šaty jsou otřesný" Zasmála jsem se a prohlídla jsem si jak jsou ošuntělý .
Protože už byla tma , všichni se rozešli domů a já šla se Scottem k nim
ČTEŠ
Guardian of supernatural // Teen wolf Cz ff //
Werewolf..POZASTAVENO.. Jmenuju se Claudia , nemám příjmení ani rodinu .Jsem angie , ochránce nadpřirozena . Žiju několik životů a tenhle mě zavedl do Beacon Hills . Probrala jsem se vysílená a poraněná uprostřed obrovském pařezu Nemetonu s posláním hl...