Chapter 4.

458 19 2
                                    

Pohled Scotta

Lydie byla úplně v pořádku a pomalu vstávala .Až na slzy v jejích očích vypadala jakoby se jí nic nestalo. Potom co jsme uviděli jak omdlela ta bílovlasá dívka jsem ji  bez váhání vzal do náruče a mířili jsme k autu..  Neměli jsme tušení co je zač a ani co se jí stalo , ale po tom co zachránila život Lydii jsme ji tam nemohli jen tak nechat ležet .  

„Vezmeme ji k Deatnovi" 

„Počkej , vždyť ani nevíme co je zač " Koukl na mě Stiles s váhavým výrazem

„Právě proto jí tam vezmeme "

Nakonec kývl hlavou a začal pomáhat Lydii vstát.

„Angie" Najednou ze sebe vyhrkla Lydie

„Cože?" Zeptal jsem se jí a ona na mě jen nechápavě koukla „Co?"

„Řekla jsi Angie , co to znamená?" Zamyslela se a koukla na mě . „ Já nevim , najednou mi to proběhlo hlavou"

Se Stilesem jsme se na sebe jen koukli , ale dál jsme to neřešili . Vzal jsem tu dívku do náruče a až jsem se lekl toho jak je strašně lehká . Není to snad ani možný , tipnul bych to tak na 5 kilo , ale to přece není možný. Lydie a Stiles na mě jen nechápavě koukali , protože jsem se asi choval trochu divně. 

„Stilesi , zkus si ji vzít do náruče" Přišel jsem blíž k němu a předával jsem mu ji do náruče. Když ji držel v náručí , tak měl v obličeji zmatenej pohled.

„Jaktože je tak lehká. Je hubená , ale tohle není možný"

Koukl jsem se na ní a uviděl jsem jak jí po tváři teče slza. „Měli bychom jít" Zase jsem si ji od něho vzal a jeli jsme na veterinu


Dojeli jsme tam a posadili jsme ji do křesla . Deaton přišel k Lydii a začal si prohlížet její protrhle tričko pod kterým ji ale nezbyla ani jizvička.

„Myslel jsem , že Nemeton už nemá takovou sílu , čekal bych , že ti to jen zlepší, ale tohle..."

„To nebyl Nemeton , takhle ji zahojila ona " Ukázal jsem na tu dívku v křesle. „Proto jsme tady . Potom co jí vyléčila asi omdlela . Chtěli jsme vědět , jestli nevíš co je zač a co se jí stalo"

Přišel k ní blíž a prohlédl si ji. Zamyslel se a pak se otočil zpátky na nás. „Svítili jí nějak oči ?"

„Jo ,  svítili bíle " Řekl jsem a Deatnovi jakoby se rozsvítilo. „Už asi vím co je"  Odešel do vedlejší místnosti a přinesl malou knížku a začal v ní listovat. „Tady to je . Angie." Podal mi otevřenou knížku a Stiles i Lydie vypadali zvědavě a přišli blíž . „To je to slovo co mi proběhlo hlavou" řekla Lydie. 

Začal jsem stránku v knížce číst nahlas 


Angie

Mystické stvoření žijící stovky let. První záznamy o této bytosti sepsány roku 1568. Jinak ho můžeme znát pod názvem Strážce nadpřirozena. Je velmi výjimečná , protože její druh není příliš rozšířený. Žije několik životů a v každém hledá novou alfu (spřízněnce) a její smečku , kterou chrání do té doby než alfa zemře , kvůli velmi silnému poutu zemře společně s ní a znovu se probudí na neznámém místě se stejným posláním.

Nemá žádné potřeby jako je hlad nebo žízeň , jediné bez čeho nemůže žít je spánek a spřízněnec. Je prakticky nesmrtelná , velmi rychle se hojí a jenom dotekem může zahojit i ostatní. Nikdo jí nemůže ublížit díky její auře. Tuto auru umí přenést dočasně i na členy smečky které chrání.

Ale jako všichni má svoje slabiny. Jsou to emoce a city , které jí mohou naprosto vysílit a ztrácí u toho svoji sílu. Pokud se do někoho zamiluje , tak nad tím člověkem nemá sílu a může ji ublížit i přes to že má svojí auru v plné síle.

Nejzajímavějšívěc na této bytosti jsou její obrovská křídla , která mají spoustu schopností , ale nekaždá Angie je má a pokud ano může o ně přijít





Guardian of supernatural // Teen wolf  Cz ff //Kde žijí příběhy. Začni objevovat