----Yerim----
Jungkook beni ayağa kaldırınca onca saat sonra düşüncelerimden sıyrılıp konuşmaya karar vermiştim.
- Nereye gidiyoruz ?
---------
Otobüse bildiğimiz de yan yana oturmuştuk.Jungkook'un güven veren kokusu doldurmuştu tüm ruhumu.Başımı omzuna yasladım ve gözlerimi sıkıca yumdum.Başının hareketinden bana döndüğünü anlayabiliyordum.
Çok geçmeden elimi tuttu dürüst olmak gerekirse bunu beklemiyordum ama inanılmaz derecede iyi hissettirmişti.
Başımı çevirip gülümsedim.Oda gülümsememe karşı kalbimi eriten bana yeniden hayat veren gülümsemesini verdi bana.------------
Jungkook'un evine geldiğimizde şaşkınlığımı gizleyemedim.Ev demeye bin şahitti zaten karşımda kocaman bir villa duruyordu.
Aşırı derecede şaşırmıştım
Jungkook'a baktım-İçeri geçelim anlatacağım ya da anlatacağımız çok şey var Yerim
-Haklısın Jungkook.
Yeniden tanışmamız gereken bir konu var
-------------
Evin içine girdiğinizde şaşkınlığım dahada artmıştı.Jungkook;
- ilerde solda banyo var gidip duş al bende yemek için birşeyler hazırlıyım ayrıca giymen için bi kaç birşey ayarlar banyonun kapısına bırakırım
Ben daha ağzımı bile açmadan itiraz istemiyorum diyerek beni banyoya sürüklemişti.
Banyoya girip uzun bir duş aldım.
Kapıyı araladığımda dediği gibi giymem için sanırım kendisine ait olan uzun beyaz bir tişört altınada siyah bir tayt vermişti.(tişört ona ait djdj )Hızlıca giyinip çıktıktan sonra yemek kokusunun geldiği yere doğru ilerledim mutfak da evin geri kalanı gibi lüks ve büyüktü tabiki.
Arkası dönük olduğundan geldiğimi farketmemişti.Sessizce yanına yaklaşıp kestiği salatalıklardan birini ağızıma attım.
Beni görünce geri çekilip üstüme bakmıştı
-Ah ! Yakışmış Yerim.Yakışıklı görünüyorsun
Bu dediğine kahkaha atmış ve koluna vurmuştum.
Makarna ve salata yapmıştı birlikte masayı hazırlayıp oturduk.
Yemeği yedikten sonra ;
-Buna karşılık birer kahve yapmama izin verir misin ? Hem konuşmamız uzun sürecek gibi yanına iyi olur ?
-Tabiki.Kahveler dolapta istediğini yapabilirsin sormana gerek yok rahat ol lütfen.
Ben kahveleri yaptıktan sonra birlikte oturma odasına geçtik.Resmen hayran olmuştum eve. Bahse girerim ki benim yaşadığım yer buranın bodrum katından daha küçük ve izbedir.
Oturma odası çok zevkli biri tarafından döşenmişe benziyordu.Hem şık hemde oldukça rahatlık ve samimi bir ortamdı.Ve gözlerimi kamaştıran bir kütüphane
Jungkook'un karşısına oturup seni dinliyorum dedim.
-Doğru dürüst tanışmadık sanırım.Ben seni pizzacıda çalışan orta gelirli biri olarak biliyordum/sanıyorum. Yani burası beni oldukça şaşırttı ?
-Aslına bir yere kadar doğru tanımışsın Yerim.Pizzacıda çalışan orta gelirli biriyim.
Bu ev ise ailemin zengin zamanlarından bana kalan tek şey diyebilirim.
---------------Jungkook bana hayat hikayesini anlatmıştı hiç beklemiyordum böyle birşey.
Kulağıma fısıldadığı "biz farklı değiliz
Kelimesini şimdi anlıyorudum diyebilirim.Haklıydı biz farklı değildik.Gözlerimiz uykusuzluktan şişmeye başlayınca Jungkook gel seni odana götüreyim dedi.Birlikte üst kata çıkıp koridorun sonundaki kapıda durduk.
-Burayı senin için hazırlandım.Hemen yandaki oda benim odam eğer bir sorun olursa yada uyuyamazsan yanıma gelmekten çekinme lütfen Yerim.
Jungkook cidden başıma gelmiş en güzel şeydi.Güzel gözlerine bakıp teşekkür ettim ve bir anlık cesaretle parmaklarımın ucunda yükselip yanağından öptüm.
Sonrasında hemen yüzüne bile bakmadan odaya girdim.
İyi geceler hayatımda başıma gelen en güzel şey.
İyi geceler boğulmuş ruhuma nefes alıran adam...
--------
Selam goçlar.Nasıl gidiyor açıkçası biraz tıkanmış hissediyorum sjsjsjsj.Bu öpme işini sık sık tekarlıyacağım gibi sjsjdksjsbehrhsjbwlskf
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HOLD MY HAND [ JUNGRİ ]
Short Story" Biz iki aptal boğulmuş ruhlarımıza nefes aldıran birbirimizi bulmuştuk." "Jeon Jungkook"