~20~

128 18 4
                                    

----Yerim---

Jungkook'un teklifini düşünerek çoktan öğlen etmiştim bile.

Babamı yada yaşadığımız yeri önemsememden dolayı değildi bu kadar çok düşünmem.

Beni bu kadar kararsız bırakan Jungkook'u rahatsız etmek düşüncesiydi.Evini daha bi kaç haftadadır tanıdığı biriyle paylaşmak istiyordu.Bu bana ne kadar güvendiğini gösteriyor tabiki.Bu yüzden içten içte seviniyordumda ama yinede bu gerçeği değiştirmiyordu.....

Sonunda akşam olmuştu çantamı alıp kendimi sokağa attım.
Ayaklarım beni pizzacıya götürmüştü.
Biraz tereddüt etsemde derin bir nefes alıp içeri girdim.İçeri bakınırken Jungkook'u gördüm.

Beni görünce patronu sandığım kişiyle konuşup yanıma geldi.

-Seni burda görmeyi beklemiyordum Yerim

-Aslında bende beklemiyordum kendiliğinden gelişti diyebiliriz. ;)

-O zaman eve gidelim ?

-Öncesinde biraz yürüsek olur mu ?

Jungkook başıyla onay verip çıktı bense peşinden tabi.

Verdiğim kararı söyleyecektim.Ne kadar doğru ne kadar yanlış bilmiyorum zaten doğru ile yanlışın ne olduğunu unutalı uzun zaman oldu.

Sessizce yürüdük.Birlikteyken konuşmaya gerek duymuyorduk sanki sessizliğimiz birbirimize çoğu şeyi anlatıyordu..

Yol kenarına ki bir parka gidip oturduk uzaklardan deniz gözüküyordu.

Jungkook o güzel gözlerini denize kilitlemiş öylece söyleyeceklerimi bekliyordu ~ çok güzelsin be adam...

Derin bir nefes alıp ;

-Jungkook,bütün gün düşündüm söylediklerini.Sana belkide kendimden daha çok güveniyorum.Bu kadar kısa zamanda birbirimize bu kadar güven vermemiz çok çok fazla güzel.

Yaşadıklarımız kolay şeyler değil bundan sonrada kolay olmayacak şimdiye kadar yalnız başımıza çabaladık yada öldük..

Demem o ki tamam birlikte kalalım aynı evde.Ama sadece ev arkadaşı değil birbirimizin kurtarıcısı , başını yaslayabileceği bir omuz olalım birbirimize

Tek şartım bu benim.Eğer beni sadece evine değil de hayatına da alabilirsen   o zaman aynı evi paylaşabiliriz..

Çünkü birbirimize ihtiyacımız var.Ben seni çoktan Hayatıma aldım Jungkook hatta çoktan benim hikayemde başrol oldun bile.

Hayatında bana da bir rol verebilir misin ?

--------------

Aslında bölümü atmak için biraz daha bekleyecektim ama bugün 8 Nisan ( Kore saatine gore 8'i oldu ) olduğu için yayımlamak istedim. 8Nisan benim kahramanlarımın çıkış yıldönümü yani EXO'nun.Biliyorsunuz ki ExoL'im bu bugünün bendeki anlamı ve önemi çok büyük.
Umarım sağlıkla mutlulukla ve 9 kişi birlikte güzel bir yıl daha geciririz.Bizi gururlandırmaya ve sevmeye devam ettiğiniz için teşekkür ederim EXO.
WE ARE ONE 💕💕

Okuduğunuz için çok teşekkürler 💞💘💝💗💝💗

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Okuduğunuz için çok teşekkürler 💞💘💝💗💝💗

HOLD MY HAND [ JUNGRİ ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin