~24~

118 14 5
                                    

---Yerim---

2 yıl...

2 yıl olmuştu Jungkook'la sevgili olalı.
Hayatımın en güzel 2 yılıydı
Onunla geçirdiğim her dakikaya her saniyeye aşıktım ben..

Bu iki yıl içinde çok şey yaşamıştık tabiki.

"Babam çalıştığım markete gelmiş ortalığın ağzına sıçmıştı evli olmadığım halde bir erkekle yaşadığımı haykırmış beni herkesin gözünde fahişe yerine koymuştu.

Tabi bu olaydan sonra orda daha fazla kalamadım ve işten ayrıldım.

Şimdi özel bir sağlık merkezinde hemşire yardımcısı olarak çalışıyorum. Bu işide sağolsun markete gelen ve bayağı iyi anlaştığım bir müşterim ayarladı.

Şuan gayet mutluyum marketteki işimdekinden daha rahatım ve ve daha çok kazanıyorum.

Jungkook'a gelirsek o benden daha iyi bir durumda.Babasının ardından herşeyi kaybettiğini düşünüyordu ama o daha çok küçükken dedesi ona bir arsa satın almış ; arazi öyle büyük falan değil ama yinede para ediyor.Jungkook orayı başkasına kiraldı ayrıca pizzacadaki işinede partime olarak devam ediyor.

Böylece birbirimize daha fazla zaman harcayabiliyoruz.

Geçen bu sürede birbirimize daha çok bağlanmıştık tabiki.

Babam arasıra tehdit etmeye devam ediyordu beni.
Eve geri dönemi eğer dönmezsem beni döve döve öldüreceğini söylüyordu.

Bundan Jungkook'a bahsetmemiştim
Çünkü olacaklardan korkuyorum.

Duyduğuma göre babam evi iyice genel eve dönüştürmüştü.
Aklımda bir kaç birşey vardı aslında eğer fırsat yaratabilirsem hem annemin hem de kendi intikamımı alacaktım...

Bugün evde olduğum için yemek sırası bendeydi.
Jungkook'un gelme saati yakınlaşmıştı  kalkıp mutfağa gittim. En sevdiği et sotesinden yapıp masayı hazırlamaya başladım.

Masadaki herşeyi silip süpürmüştü resmen.
Tavşan dişlerini göstererek hiçbirşey yemedim ki dedi.

-Ah resmen dünyayı yesen doymuyorsun. Gel beni tlyle tavşan!

-Sanırım bu hayatımda duyduğum en güzel tekliflerden biri

Yüzümü ekşitip masayı topla dedim.

Onun bu halleri resmen eritiyordu beni.Fazla tatlıydı ya.

Ara sıra yanıma yanaşıp hiç beklemediğim bir anda öpüyordu beni.

Nefessiz kalıyordum böyle zamanlarda tabiki.Fazlasıyla utanıyordumda oda bunu fırsat bilip sürekli dalga geçiyordu benimle sapık tavşan !

Ben istemezsem hiçbir şekilde dokunmazdı bana.Her zaman nerde ne yapacağını biliyordu.

Sanırım ona kendimden daha çok güveniyordum.

İntihar için gün sayan bu aptal kız şimdi yaşamak ,yaşlanmak için can atıyordu.

Hayat cidden insanın karşısına hiç beklemediği anda birisini çıkarıyor ve o birisi bütün hayatınızı değiştiriyor.

Şimdi kucağıma başına koyan mışıl mışıl uyuyan Jungkook'a bakıyorumda ben gerçekten ona sahip olduğum için çok şanslıyım.

O alışık olduğum deniz kokusunu içime çekip saçlarından öptüm.
Ve gözlerimi kapattım.

Hayat bize ne gösterecek bilinmez ama ne olursa olsun yanımda Jungkook olduğu için savaşacağım

Bir daha asla ruhumun boğulmasına izin vermeyeceğim...

Umarım beğenilmiştir 😙😙😙😙💞💘💞💘💞💘

HOLD MY HAND [ JUNGRİ ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin