Aynı yaştayız Yeri nasıl oluyorda böyle seksi gözükebiliyorsun 😥
İyi okumalar😙-----Yerim-----
Jungkook'la yaşamaya başlayalı çoktan 2 buçuk ayı geçmişti.
Zaman onunlayken kavramını işlevini yitiriyordu benim için.Birbirimize çoktan alışmış koyduğumuz kurallarda uyuyorduk.
Bu akşam beni işten almaya gelecekti Jungkook.Sürprizi olduğunu söylemiş şık giyinmemi istemişti.
Fazlasıyla merakla sonunda akşamı etmiştim.
Yanıma getirdiğim siyah dar pantolunu ve bayılarak aldığım bordo gömleğimi giymiştim.Artık babam gibi bir sorunum olmadığı için kendime bakabiliyor ve yeni elbiseler hatta makyaj malzemesi bile alabiliryordum.
Üzerimi giydindikten sonra hafif bir makyaj yapıp Jungkook'la ilk tanıştığımız yer olan arka sokağa geçtim.
Biraz bekledikten sonra sırtında sırt çantası ile gülümseyerek gelen sevdiğim adamı gördüm.
Ah evet her hareketine ayrı aşıktım bu bir ayda sanki yeniden onunla
-"Hadi gidelim Yerim "
Onu onaylayıp hızlı adımlarına ayak uydurdum.
Yol boyunca işte yaşadıklarımız hakkında konuşmustuk.
-"Nereye gidiyoruz Jeon ?"
-"Sürpriz hanımefendi biraz daha dayan :)"
Oflayıp önüme dönmüştüm
Biraz daha yürüdükten sonra deniz kıyısına gelmiştik.Jungkook bir anda arkama geçip gözlerimi kapatmıştı. Ne oluğunu anlayamadan beni sürüklemeye başlamıştı bile
-Hey beni denize atacaksan bu kadar ekşına gerek yoktu jeon!
-Ne bu kadar aptalsın ki yerim ;)
Beni bir kayanın üzerine çıkarmıştı
-Şimdi açacağım gözlerini
-hadi cabuk ol heyecandan kalbim yerinden çıkacak!Gözlerimdeki parmaklarını yavaşça kaldırmıştı.
Gördüğüm şey karşısında nutkum tutulmuştu âdeta.
"Beni buluştuğumuz ilk gün geldiğimiz kayalıklara getirmişti
O gün oturduğumuz yer mumlarla süslüydü yerde ise bir sürü mavi gül. Tam oturduğumuz kayanın üzerine iki tane minder koymuştu.Ellerimden tutup beni mindere oturttu kendiside yanıma yerleşti.
Şuan cennetteyim Jeon.O gün bu denizde boğulan ruhum şimdi bu denizin rüzgarı olmuş yüreğime esiyor.
Cennet gülüşünü sunup ellerimi tuttu tekrar ve dedi ki
-Kafamda binlerce tilki.Durup dinlenmeden seni düşündük. Her kalıba soktum seni.
Bazen "Kurtarıcım" oldun bazen "Kurtardığım"
Bazen denizimdeki "aptal balık"
Bazense deniz kızım oldun.En sonunda karar veremedim yine.Sevgilim , kaderim, geleceğim yada huzurum olur musun ?
"Nefessiz kalmıştım yine.Bu sefer sanki ruhum değil de bedenim boğuluyordu.
Mutluluktan tam anlamıyla ölebilirdim şuan elleri ellerimde cennet gülüşü gözlerimin önünde.
Daha ne isterim ki ?
Ölüm onun yanında olursa bir son değilde bir başlangıç olurdu benim için
Eğer o yanımda olursa bütün denizler okyanus bütün yağmurlar kar olurdu benim için...Tuttuğum nefesi verip cennetime gülümsedim ;
-Senin vereceğin her sıfata uymaya hazırım ben.İster hiç kimsen ,istersen herşeyin olurum Jeon...
Gözlerimi kapatıp her ayrıntısına aşık olduğum adamın dudaklarına kapadım kendimi.
Boğulmuş ruhlarımız artık nefes alıyor muydu ?
---------
Valla sevdim bu bölümü sjsjsj
Yerim'in yerine kendizide koyup okuyabilirsiniz mesela.Cidden çok farklı hissedeceksiniz eminim.Umarım begenmissinizdir.Sizleri çok seviyorum 😍💞💘💞💗💝💗💝
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HOLD MY HAND [ JUNGRİ ]
Cerita Pendek" Biz iki aptal boğulmuş ruhlarımıza nefes aldıran birbirimizi bulmuştuk." "Jeon Jungkook"