Medya ile aşk yaşıyorum
İyi okumalar ballı çöreklerim-Jungkook-
Yerim ile bütün gece konuşmuş dertleşmiştik.
O kendini anlatmıştı bol bol bende kendimi.Yaşadıklarımız gerçektende zor şeylerdi.
O gün dövdüğüm adamında Yerim'in babası olduğunu öğrenmiştim.
Hiçbir pişmanlık duymadım aslındaBenim bakmaya
doyamadığım,kıyamadığım kıza o vurmuştu hem de defalarca....Yavaş yavaş gözlerimiz kapanırken kalkıp Yerim'e odasını gösterdim.
Yanda benim odam olduğunu eğer uyuymazsa yanıma gelmesini istedim.O teşekkür ettikten sonra hiç beklemediğim bir şekilde yanağımdan öptü benim.
O an nefessiz kalmıştım iliklerime kadar hissettim sanki o öpüşü.Dudaklarının tenime değme düşüncesi bile hayaldi benim için.
Hemen sonra utanıp girdi odasına.Kapıda kaldım öylece ..
Suratımda aptal bir sırıtış öylece bakakalım arkasından..
Odama gittikten sonra attım kendimi yatağıma elimi yanağıma koyup defalarca hayal ettip durdum o anı
Kim Yerim ne yaptın bana böyle ?
Nasıl bu kadar etkiledin aşık ettin kendine ?
Nasıl yaşamdan vazgeçmiş beni -bizi yeniden hayata döndürdün ??Aklımda on binlerce düşünceyle birlikte kalkıp ılık bir duş aldım.
Bundan sonra ne yapacağız.Yada yarın ne olacak ? Sorular aklımı kemirirken uykuya dalmışım...
~~~~~~~~~~
Sabah saat 7'ye gelirken uyanmıştım
Kalkıp üzerimi değiştirdim hemen sonra mutfağa indim.Yerim için güzel bir kahvaltı hazırlamayı düşünüyordum.Omlet,salata,kızarmış ekmekler ve evet herşey hazır gözüküyordu.
Masayı hazırlamak için arkamı döndüğümde beni izleyen bir Yerim hiç bekliyordum tabiki
-Beni korkurttun
-Ah şey rahatsız etmek istemiştim ;) yardım edebilir miyim ?
-Şey tamam o zaman masayı hazırlayabilirsin.
Yerim verdiğim tabakları yerleştirirken bende dün düşünüp en sonda karar verdiğim şeyi nasıl söylesem diye düşünüyordum.
Masa hazır olunca oturup sessizce yemeğe başladık.
-Bugün napacaksın Yerim ?
İlk sessizliği bozan ben olmuştum
-İşe gitmem gerek.Tek izin günüm dündü maalesef.Sen ne yapacaksın ?
-Bende işe gitmek zorundayım.
Bak Yerim umarım beni yanlış anlamazsın ama sana birşey sormak istiyorum-Seni dinliyorum Jungkook
-Ben dün gece düşündüm bayağı yani daha olanlar çok taze.Diyorum ki eve gitmesende bende kalsan.
Babandan biraz uzak kalsan yani en azından iyileşene kadar.
Nolur hemen hayır deme düşün birazYerim benim sana ; seninde bana ihtiyacın var .Bu yüzden bunu çok görme bize.
Yerim tepki vermeden öylece gözlerimin içine baktı hep yaptığı gibi..
-Düşüneceğim Jungkook.Ama karar ne olursa olsun sana minettar olduğumu ve gerçekten sana çok güvendiğimi bilmelisin.
Şurda birbirimizin hayatına gireli neredeyse 3 hafta oldu ama şimdiden çok şey yaşadık birlikte.Beni değerli hissettirdiğin için çok teşekkür ederim.
Şey aslına bakarsan elimden tuttuğun için çok teşekkür ederim..Yerim'in söyledikleri içimde baharlar yaratmıştı...
-Asıl ben teşekkür ederim.Elinden tutmama izin verdiğin .Uzun zaman sonra beni yeniden gülümsettiğin için..
Mutlu olmuştum..Ne karar vereceğini bilmiyordum ama bu söyledikleri bile bir ömür yeterdi sanki bana...
Konuşmamızdan sonra hızlıca ortalığı
Toprlayıp çıkmıştık evden.O markete bende pizzacıya gitmiştim.Neler olacağını merak ediyorudum.İçimden bir ses daha hikayeniz yeni başlıyor diyordu
Bakalım hayat bize daha neler sunacaktı....
Final için sabırsızlanıyorum sjsjsiis.Okuduğunuz için teşekkürler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HOLD MY HAND [ JUNGRİ ]
Short Story" Biz iki aptal boğulmuş ruhlarımıza nefes aldıran birbirimizi bulmuştuk." "Jeon Jungkook"