kezban kilo aldı

370 11 13
                                    

Herzamanki kezo halimle divanda uyuya kalmısım. Uyandıgımda ağzımın içinde yün vardı Gece gene  yastığı kemirmiş olmalıyım .

Tuvalete gittim ve berber aynamızdan vüçutuma baktim .  kezolar arasında 'Mis kezo best 10' olsa 1. oluçağıma  emin bi şeqilde aynaya poz werdim..

Ninew qahvaltıya 'Gülpeknaz böreeği' adını verdigi  yumurtayı yaptı.. (böreq diyo ama  yumurta yapio.)

Mutfaağ gittiğimde ninemin balo elbisemi yırtıp sofra bezine  çevirdiğini görünce (kürküme dokunmadığı için kezo şükür duamı okuyarak) yüzümü  'çılgına dönen kezo'yla değistirdim.

Ninem ''gülpeknaz bakma öyle bi giydiğini  bikere daaha giycek kadar gurursuz bi kezo değilsin dmi?' dediğinde qendime qeldiw.

sofraya  asil kezo oturuşumla oturduw.

Bimden aldığımız tam  tahıllı ekmeğin birini aldım kocaman lokmalarlan ninemin değişiylen gülpeknaz böreğğğne daldım.

Dedem 'gül qızım yağların fışkırıo sen hala yion kezbanlığınsan utan. Az yede hacmin kuculsun'" dedi.

Kezoluğuma laf ettigini duyunca bıyıklarından arınmış  kezbana döndüm.

'"Heyyyooo moruuq bana istedigin kadr laf edebilirsin ama kezoluğuma laf ettirmem ayıqs."

Kaç  gram olduumu bugün ölçtürecem.

qahvaltı bittiqten somra doğal kezo yüzüme  makyejimi yaptim  ve

kantarımız olmadığından  41 numara babetlerimi giyip  sahile doğru ışık  kezo  hızında uctum.

Köprüde duran Sıçmık torbasına  "Heyyyooo beni tartar mısın bebayıwww' dedim. Sıçmık suratlı Hasan   "kb qesbannaz  120kilodan fazlasını tartmıyo'' dedi ve koşmaya başladi.

41 numara babetlerimi kıçına atmak için peşinden şalvarımı tutup kosmaya  basladim. Bi ayağım öbür bacağımdaki  şalvara takıldı ve şlaaapp denize düstüm.

Kuul dusmeye çalışsamda beceremediğime kezo oldugumu bildiğim kadar eminim.

Kezo çırpınışlarımla çıkmak için  sağ tarafa doğru  qezo kulaçlarımı ata ata gittiw ve çktım.

orangutan suratlı Hasanı parkın içine doğru giderken gördüğüm gibi  kalkmam kezoluğa geçişim gibi ani oldu.

Parqa gittiw ve boklu Hasanı tekmiklediw. Kucuk çocugun uçan balonunu alıp Hasana bağladım awa bürüt hacmi  çok fazla olduğundan uçmadı.

Kezo sırıtışımla ona bakıp "kim şişkoymuş boklu hasan" dediw ve mis törki kazanamasada zafer qazanmış bi kezo edasıyla Sevindim...'

Kezbanlık~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin