Mini eteğimi çekiştirirken diğer gruplara bakınıyorum.
Göz göze geldiğim herkese hafifçe tebessüm ediyorum.
Ruhen bok gibi olsam da idollüğün bize dayattığı şeylerden biri olan "Daima mutlu ol!" cümlesinden dolayı etrafa utanmasak mutluluk tozu serpiştirecektik.
Aşık olduğum insan tartıştığımız gece başka bir idol ile yatıp onu hamile bırakıyor, ama ben gülümsemekten çenemi ağrıtmak zorunda kalıyorum.
Aman ne kadar güzel (!)
Bu sırada onunla göz göze geliyorum.
Saniyelik ters bir bakış atıp diğer tarafa bakıyorum.
Bu sefer GOT7 grubundan Jaebum ile göz göze geliyorum.
Bana garip bir şekilde bakıyordu ve bu yerimde rahatsızca kıpırdanmama sebep oldu.
İkisinin arası nedenini bilmediğim birşeyden dolayı felaket bozuktu ve büyük ihtimal bana böyle bakarak Nam Joon'u tahrik etmeye çalışıyordu.
Dikkatimi yanımdaki Joohyun unnieye vererek olaylardan uzaklaşmaya çabalıyorum.
Performans sergileme sırası BTS'e gelince fazlasıyla gerilsem de çaktırmıyorum.
Nam Joon kendi partlarında resmen bana bakarak söylüyordu ve bu birçok idolün dikkatini çekmiş olmalı ki bana dönüp bakanlar oldu.
Ama yatak arkadaşı ile göz göze geldiğimde kendimi tam anlamıyla berbat hissettim.
Bana nefretle bakıyordu.
Normaldi, sonuçta çok sevgili Nam Joon ile aptal gibi yatmış ve hamile kalmıştı.
Ama kendimi zerre kadar suçlu hissetmiyorum, çünkü arada ben olmasaydım bile o bebek yine alınmak zorunda kalacaktı, yoksa kariyerleri mahvolurdu.
Hakkımızda dolanan aşk üçgeni iddiası aklıma gelince direkman yanımdaki Yeri'ye odaklanıyorum.
Jong Hyun'ın etkisini hala atlatabilmiş değildi.
Gözüm tekrar yatak arkadaşına kayarken bu sefer karnına odaklanıyorum.
Yakın bir zamana kadar Nam Joon'dan bir parçanın orada olduğunu hatırlamak beni ölesiye yıpratıyordu.
Nam Joon ve yatak arkadaşı ile göz göze geldiğim her saniye gece akıtacağım bir gözyaşı demekti.
Ben, artık üzülmekten yorulmuştum.
Söz veriyorum unutacağım seni Nam Joon.
Sonsuza dek.