*piosenka z historią- piosenka/muzyka, która ma w waszym związku szczególne znaczenie, z którą wiążecie wspaniałe i szczęśliwe wspomnienia.
👉👌Tony Stark:
♪Imagine Dragons- Roots
(❤Mój ulubiony zespół i jedna z ulubionych piosenek❤)
😺Steve Rogers:
♪Green Grass of Tunnel- múm
(❤Piękna spokojna piosenka, czasem do niej usypiam, rysuję czy piszę rozdziały❤)
+ Do tej piosenki pierwszy raz ze sobą tańczyliśćie, Steve zapamiętał jej tytuł, potem leciała na pierwszym tańcu na waszym ślubie, a na koniec śpiewałaś ją jako kołysankę waszym dzieciom...
😻Thor:
Wy macie parę takich piosenek
1.
♪Serial Killer- Lana Del Rey(❤uwielbiam i znam na pamięć❤)
+Ta piosenka leciała na waszym ślubie i w radiu, uwielbiacie tę piosenkę, a on wręcz kocha kiedy mu ją śpiewasz.
2.
♪Born To Die- Lana Del Rey(❤Nwm co mam napisać, po prostu uwielbiam tę piosenkę❤)
+Do tej muzyki, pierwszy raz ze sobą tańczyliście, poza tym, tę piosenkę śpiewałaś na imprezie u Starka. Nie twoja wina że masz nieziemski głos.
(👑Lana jest waszą ulubioną piosenkarką👑)
🌍Loki:
♪Addicted To You- Avicii
(❤Właśnie słucham❤)
❄Bucky Barnes:
♪Just Give Me a Reason- P!nk
(❤_❤)
🐦Sam Willson:
♪Say Simething- A Great Big World, Christina Aquilera
(❤Jak pierwszy raz widziałam ten teledysk, to się popłakała❤)
🐾 T'challa:
♪Renegades- X Ambassadors
(❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤)
🌌Stephen Strange:
♪So Cold- Ben Cocks feat. Nikisha Reyes- Pile
(❤Matko, ryczę, to jest jedna z moich piosenek które zagościły w pierwszej 3. Fangirlu❤)
Dzisiaj dam wam też z wersji "so cold"- Syriusz Black
Dla prawdziwych Potterhead❤
(↑matko, znowu oglądając ten teledysk się popłakałam... tusz mi zleciał...↑)
CZYTASZ
Preferencje / Marvel
RandomPreferencje i Imagify postaci Marvela. czasami będę robić na zamówienia imaginy i imagify. Dziękuję, reszty dowiecie się w środku...