ONE LOVE, TWO HEARTS
A novel by Patrick L. Ilagan
“How hard is it to love again… to love two women at the same time?”
Andre is a 22 year-old man blessed with twin hearts beating separate rhythms. After hearing the news that his organs are starting to fail, with little chance of living after his upcoming cardiac operation, he only wants to do one thing – to find his true love who is lost in a sea accident. In his search, memories take him back 5 years ago, when he was torn between two loves – Bianca, the girl next door who was disguised as his best friend, and Ginny, his dream girl who was the town’s prettiest.
The two girls used to be equal in each of Andre’s two hearts, but now that he has decided, who is the woman he is trying to find? Is it Bianca, or Ginny?
Find out this OCTOBER 2014.
BLUE BROTHERS 3: The Final Battle
A novel by Patrick L. Ilagan
TEASER
Sa pagbabalik ng amang matagal na nawalay sa kanyang mga anak…
“Tom, David, Shiro… namiss ko kayong lahat. Masaya ako kasi magkakasama-sama na tayo ulit.”, natutuwang sabi ni Johnny habang isa-isang niyayakap ang bawat anak.
“Dad… kulang na po kami. Carlos is dead.”, malungkot na sabi ni Tom.
“Ganun ba?”, mabilisang pag-respond ni Johnny.
…masusubukan ang tatag ng magkakapatid.
“Tomas, handa na ba ang hapunan?”, tanong ni Johnny. Matitigilan si Tom sa narinig at magtataka.
“May problema ba?”, pahabol na tanong ni Johnny.
“Wala naman po, Dad. Pero… buong buhay ko… isang tao lang ang tumatawag sa ‘kin ng Tomas!”, paliwanag ni Tom.
Iiwas ng tingin si Johnny at magpapaalam na lumabas para makalanghap ng sariwang hangin.
At sa para sa dalawang taong pinigilan ang pagmamahal…
“Sabihin mo nga sa ‘kin, Tammy! Anak ko ba si Jacob?!”, galit na sabi ni Bart as he grips Tammy’s arm.
“Bitawan mo ako! Mag-move on ka na… kasi ako nag move-on na. For your information, I am engaged with Emerson! Kaya… please… stay away from us!”, umiiyak na sabi ni Tammy.
Kapatid laban sa kapatid… minamahal laban sa minamahal… sa panahon ng pag-aalinlangan… sinu-sino ang kakapit? Sinu-sino ang babagsak?
ABANGAN SA HULING AKLAT NG BLUE BROTHERS… sa 2015 na!
BINABASA MO ANG
My Destiny
RomanceAnna Elizabeth “Annie” Cervantes may have everything – riches and a good family name. But still she is not happy because she has not yet found her true love, and her father does not believe that she can find such thing, for men will just marry her...