CAPITOLUL 19

397 41 4
                                    

După ce acesta mi- a zambit la auzul cuvintelor mele a raspuns si el :

- Si eu te iubesc !  Nu ai idee cat de mult te iubesc !  a spus acesta cu o voce blanda in timp ce ma mangaia pe spate .

Un moment de liniste s-a asternut peste noi . Eu gandindu- ma la cea mai frumoasa impacare de care am avut parte . Ma tinea la pieptul sau si imi soptea cele mai dragute cuvinte, lucruri care ma faceau sa-l iubesc din ce in ce mai mult.E un baiat special, un baiat pe care orice fata si l-ar dori.Este dulce si tandru , iubitor si adorabil.

Acum suntem singuri acasa , deci putem sa ne facem de cap.

Imi ridic capul de pe pieptul sau , pentru a-l privii in ochii lui ciocolatii.

-Haide sa mancam ,iubitule. Mor de foame! spun tinandu-ma cu mainile de burta.

-Esti cumva gravida si nu stiu eu?

La auzul virbelor sale , ii dau un pumn prieteneste in umar si il trag de mana , ca sa coboare din pat.

Scoate un geamat lung, intinzandu-se, apoi coboara din pat scarpinadu-se in cap.

-Haide odata! N-am de gand sa stau dupa tine 10 ore.

Aceata chicoteste si apoi ma ia in brate si incepe sa fuga cu mine pe scari sarutandu-ma pe gat si pe obraz.

-Acum ai ajuns mai repede in bucatarie! Multumita?

Imi dau ochii peste cap si deschid frigiderul pentru a lua ingredientele ca sa facem o salata cu ton.

Am pus rosiile, salata si castravetii intr-un bol si le-am pus deasupra chiuvetei spunandu-i lui Zayn sa se ocupe el de ton.Am inceput sa fac ce imi propusesem, si o palma puternica peste fund m-a facut sa scap jos ce aveam in mana.

M-am intorsc nervoasa catre Zayn, iar acesta zambea strengareste.S-a apropiat usor de mine si m-a luat de mijloc urcand din ce in ce mai mult. Mi-a mangaiat gatul cu degetele lui mari, apoi a coborat la nasturii camasii si a inceput sa-i desfaca.A inceput sa ma sarute pe gat sugand usor pielea apoi lasand sarutari pentru a alina durerea. A apucat camasa de umeri si a lasat-o usor in jos, cazand lin pe podea. Acum am lasat la vedere lenjeria mea neagra de dantela la care Zayn se uita parca devorandu-ma.Mi-am infipt mana in parul sau lasandu-mi capul pe spate , oferindu-i mai multa accesibilitate asupra sanilor mei.Mi-a sarutat delicat unul dintre sani dupa care am simtit o durere puternica deoarece Zayn si-a infipt dintii lasandu-mi un semn urias in acel loc.Mainile sale au coborat pe fundul meu strangandu-l cu putere apropiindu-ma si mai mult de el.Mi-am pus mainile in jurul gatului sau, iar acesta m-a ridicat asezandu-ma pe masa si pozitionadu-se intre picioarele mele.Ma saruta cu ardoare, un sarut dezordonat plin de dorinta din partea amandurora.Mainile sale imi mangaiau spatele, iar apoi mi-a desfacut sutienul dintr-o miscare aruncandu-l undeva pe podea. A coborat cu saruturile pe maxilar,apoi pe gat si mai apoi pe sani.Mi-a prins intre dinti unul dintre sfarcuri muscandu-l.Am gemut puternic iar acesta continua cu acest tratament si la celalt san lasandu-mi semne de buna purtare pe amandoi sanii. Mana sa cobora din ce in ce mai jos ,iar cand a atins zona interzisa  prin materialul subtire al chilotului ,am gemult infundat punandu-mi mainile pe langa corp strangand marginea mobilei pe care eram urcata. A hotarat ca acel mic material il incurca asa ca l-a dat jos parca sfasiindu-l de pe mine. Mana sa imi mangaia delicat feminitatea,pana cand doua dintre degetele lui m-au patruns facand miscari din ce in ce mai repezi.Simteam atata placere, mi-am mutat mainile pe spatele lui, iar cand a introdus degetele si mai adanc , avand un ritm cat se poate de alert, mi-am infipt unghiile in pielea de pe spatele lui trangand cu putere. Stiu ca asta va lasa urme adanci si imi pare rau pentru el.Mana sa libera mi-a prins usor parul trandand de el , fortandu-ma sa imi las capul pe spate.Camera era plina de gemetele noastre, amadoi eram dependenti unul de celalalt , era un sentiment incredibil.

The Fight ( Niall Horan and Zayn Malik F.F)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum