Dimineata a sosit, iar eu sunt trezita de un mesaj. Ma uita la ecranul a carui lumina ma orbeste si vad ca este de la Harry : " Buna dimineata, desi e 14:00 ,daca te-ai trezit si nu ma gasesti acasa , sa stii ca am plecat la Liam , tu dormeai si nu am vrut sa te trezesc pentru ca stiu ca ai avut o zi grea ieri, cand te trezesti te asteptam la spital, nu uita sa mananci, surioara".Am fost putin dezamagita ca nu a asteptat sa ma trezesc dar intr-un fel avea dreptate , chiar am avut o zi grea ieri. Cobor somnorasa la bucatarie si imi fac mincul dejun : un bol de cereale cu lapte. Dupa ce il savurez pe ritmul unora din melodiile mele preferate, ma hotarasc sa urc in camera mea si ma ma imbrac.Stau ceva vreme in fata dulapului si pana la urma aleg o pereche de blugi negrii , si un maieu alb pe care scrie Rock Me , imi iau in picioare o pereche de tenesi , imi prind parul intr-un coc dezordonat, iau geanta si telefonul si plec.Am avut noroc pentru ca tocmai atunci trecea un taxi prin fata casei mele si i-am facut semn sa opreasca.In drum spre spital ma gandeam doar la Liam si la cum se mai simte. Cand am ajuns la spital Harry era pe scaun si radea impreuna cu Liam care arata mult mai bine si nu mai avea perfuzii. Cand ii vad asa, un zambet imi apre pe fata si ma duc la Liam, il iau in brate si il pup pe obraz :
-Ma bucur ca esti mai bine! Mi-am facut griji pentru tine!
-Eu ma bucur ca ai putut veni, si ca iti pasa de mine!
-Normal ca imi pasa, nu fi prostut!
-Nici nu stii cat de mult ti-am dus dorul, m-am gandit in fiecare secunda la tine.
Ma privea foarte bland si zambea, avea un zambet larg si frumos care ma facea si pe mine sa zambesc intotdeauna.
Harry se uita la noi cam dubios, iar eu ii raspund cu o privire incruntata acesta incepand sa zambeasca pervers:
-Nu cumva exista ceva intre voi si mie nu imi spune nimeni ?
-Daca ar fi ceva, fi sigur ca tu ai fi primul care ar afla! si incepem toti sa radem.
-Hei Liam, aproape am uitat, am o veste buna pentru tine! Am vorbit cu doctorul si a spus ca te-ai recuperat mai repede decat se astepta si maine vei putea merge acasa!
Toti am fost foarte bucurosi iar eu l-am luat pe Liam in brate si am vrut sa-l pup pe obraz, insa asta a avut o intorsatura putin cam ciudata, pentru ca l-am sarutat pe buze.Harry a facut o fata uimita, iar eu l-am luat de mana ,mi-am luat la revedere de la Liam si am plecat.
Am fost stanjenita, pentru ca nu voiam sa fac asta, si am decis ca ar fi mai bine sa plec.
Pe drum l-am rugat pe Harry sa opreasca la un fast-food sa ne luam ceva de mancare.
-Hope, diseara , inainte sa pleci la munca, poti sa-mi faci acel desert pe care il facea mama cand eram mici? Stiu ca iti iese foarte bine!
-Desigur! Ce nu fac eu pentru tine! ii zic iar apoi il apuc de obajori, iar acesta se stramba in semn de protest, apoi ii dau un scurt pupic pe obraz.
Am ajuns acasa ,am mancat si m-am uitat la telefon si am vazut ca era ora 16:12. M-am schimbat in niste haine comode ,o preche de pataloni scurti si un tricou larg, tricoul lui Harry pe care il adoram si m-am dus in bucatarie sa-i pregatesc "desertul lui special". Mai aveam 3 ore pana sa-mi incep tura asa ca m-am pus in pat, am dat drumul la muzica, si am vorbit cu prietena mea Nicolle sa mergem maine la o cofetarie, deoarece era duminica si aveam zi libera. Dupa asta am hotarat sa mai dorm o ora si exact asta am facut.
Cand m-am trezit era 19:07 . M-am dus la baie si am facut un dus apoi m-am spalat pe dinti. Am ajuns in fata sifonierului si nu mai stiam cu ce sa ma imbrac.Pana la urma am luat o rochita stramta la mijloc si larguta in jos, cu o pereche de balerini,iar parul mi l-am prins intr-o coada de cal.Aveam parul lung si blond, iar varfurile erau albastre.
CITEȘTI
The Fight ( Niall Horan and Zayn Malik F.F)
FanfictionHope , o fata simpla care a ajuns din intamplare sa lucreze intr-un club, acolo il intalneste pe Niall, baiatul rau de care se indragosteste, dar ce se va intampla cand il va intalni pe Zayn, baiatul care pare perfect pentru ea. Dar oare chiar este...