CAPITOLUL 8

579 40 0
                                    

** Peste 2 saptamani

Fratele meu impreuna cu Nicolle au plecat acum 2 zile la New York si imi promisese niste haine dragute la intoarcere. M-am apropiat din ce in ce mai mult de Zayn, suntem impreuna si ma simt minunat cu el. Pare baiatul perfect pentru mine si a ajuns pana si la inima fratelui meu devenind cei mai buni prieteni.

De cand m-am certat cu Niall si a plecat, nu l-am mai vazut si pot spune ca imi e foarte dor de el.

Peste o ora Zayn trebuia sa fie la mine.

Era 18:01. M-am dus la baie, am facut un dus , m-am spalat pe fata si pe dinti, am ales ceva lejer in care sa ma imbrac pentru ca stiam ca n-o sa iesim din casa, tricoul lui Harry si o pereche de pantaloni scurti, iar parul era prins intr-un coc dezordonat.

In timp ce imi aranjam parul , soneria a sunat.

Am coborat in fuga scarile ,am deschis usa si i-am sarit in brate lui Zayn, acesta invartindu-ma si sarutandu-ma.

-Buna iubito! Ce faci?

-Bine , te asteptam.

Ma desprind din imbratisare si observ ca acesta era imbtacat intr-o pereche de blugi negrii, un tricou alb cu o cravata desenata pe el si un  sacou, iar in mana avea un buchet mare de trandafiri.

-Cred ca ar fi mai bine sa mergi sa te schimbi, am de gand sa te scot la o intalnire romantica. Sper ca nu ai mancat, pentru ca am o suprpiza pentru tine.

Il iau in brate, il pup pe obraz si ii spun ca ma duc sa ma pregatesc.

-Sper ca nu vei sta mai mult de 20 de minute

-Glumesti? 20 de minute o sa imi ia doar sa imi fac parul. Simte-te ca acasa, vei astepta ceva...

Ma duc sus, imi iau o rochie neagra, o palma deasupra  genunchiului , fara bretele , iar in picioare am luat o pereche de platforme negre, doar asa voi putea ajunge la inaltimea lui.Mi-am facut niste bucle mari cu ondulatorul si am lasat parul pe spate, nu am exagerat asa de mult cu machiajul pentru ca nu imi place. M-am dat cu tus, putin rimel si un ruj rosu, care dadea o nuanta de eleganta tinutei.

Am coborat jos , iar acesta s-a uitat la mine din cap pana in picioare si mi-a spus ca sunt farte frumoasa.

Am iesit din casa si am urcat in masina. Am mers in jur de o ora , iar apoi am ajuns la marginea unui lac. Acolo erau numai lumanari si o masa si doua scaune, iar langa era un domn cu o vioara.

Cand am vazut asta l-am luat in brate si l-am pupat, cateva lacrimi scurgandu-se din ochii mei.

Ne-am asezat la masa si am mancat pe ritmul cantecelor uimitoare de vioara.La sfarsit acesta s-a uitat la mine foarte frumos si bland , privirea lui ma omora de fiecare data.

-M-am simtit foarte bine cu tine.

Ne-am ridicat amandoi de la masa, l-am luat de mana si l-am sarutat.

Cand am ajuns acasa, mi-a urat noapte buna , si l-am intrebat daca vrea sa ramana, insa acesta a spus ca acun nu poate si sa o lasam pe alta data.

Eram extrem de fericita , m-am dus in camera mea, m-am schimbat in pijamale si m-am culcat.

Zayn's Pov

Am ajuns acasa si m-am aruncat pe canapea, sa ma joc niste jocuri video.

Atunci imi suna telefonul:

-Zayn , vino pana la mine , am ajuns.

-Deja? Eu tocmai am ajuns acasa.

-Unde ai fost?

The Fight ( Niall Horan and Zayn Malik F.F)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum