CAPITOLUL 12

497 41 0
                                    

Hope's POV.

Mi-a fost cam greu sa fac ambele ture, insa trebuia s-o ajut pe Carla.

-Hope, eu voi pleca, nu prea ma simt bine !

-Eu voi mai ramane, vreau sa ma mai relaxez!

-Nici nu vreau sa ma gandesc la ce o sa-mi mai zica Marco acum! Iar eu nu ma simt deloc bine!

-Dormi la mine in noaptea asta , va fi liniste si te vei putea odihni!O sa vin si eu in 2 ore.

-Bine!Multumesc!

M-am dus la bar,unde era Liam si i-am cerut 2 pahare te vodka.

-Da-mi doua pahare de vodka!

-S-a facut colega!

Le-am dat pe gat imediat , si i-am mai cerut inca 2. La inceput a ezitat insa mi le-a dat la rugamintile mele.

-Mai da-mi doua!

-Nu!

-De ce nu?

-Ai ajuns la al 10-lea pahar! Nu iti mai dau, nu vezi in ce hal esti? Abia te mai tii pe picioare!

-Te rog, sunt ultimele!

-Asta ai zis de fiecare data! Ce fel de prieten as fi daca ti-as mai da?

-Unul bun!

Liam's POV

Eram la bar si  serveam un baiat, de vreo 21 de ani, cu parul brunet si ochii caprui. Imi cere un pahar de whiskey , iar apoi am vazut ca isi atintise privirea catre Hope.

-Cine-i fata aia?

-Chelnerita!

-Cum o cheama?

-Hope!

Imediat dupa ce ii spun asta, se indreapta catre ea , se pune in spatele ei si o de solduri miscandu-si mainile pe corpul ei, sarutand-o pe gat, iar ea continua sa se miste pe ritmurile muzicii.

Nu puteam sa o las sa se atinga de ea pentru ca banuiam ce vrea de la ea.

Am vrut sa ma duc la el sa ii spun sa o lase si imi pare rau ca n-am facut-o mai inainte deoarece exact atunci a intrat Zayn.Cand o vede  isi strange punii , iar furia i se citeste pe fata.Se duce direct la el o trage pe Hope de mana luand-o de acolo, iar apoi ii da tipului aluia cativa pumni daramandu-l pe jos.

Dupa aceea o ia pe Hope in brate si iese afara din club tragandu-mi o privire plina de ura.

Niall's POV

Am auzit usa trantindu-se , insfarsit a ajuns, o astept de multa vreme.Aud tocurile ce se indreapta catre camera si dintr-o data se deschide usa.

-Ce cauti aici?

-O astept pe Hope! Unde e?

-E inca la club , a spus ca vrea sa se relaxeze.

-Trebuie sa vorbesc neaparat cu ea!

Nu mai astept un raspuns din partea ei si fug catre masina. Am mers cu viteza , iar cand am ajuns la bar , am cautat-o cu privirea insa nu era de gasit.Il vad pe barman si ma duc la el.

-Unde e Hope?

-A plecat cu Zayn!

-Bineinteles ! Mereu trebuie sa intervina imputitul ala! M-am saturat de el!

Idiotul ala, il urasc, nu il mai suport , de ce l-am bagat in asta? O sa-l omor.

Muchii mi se incordasera si simteam ca o sa explodez de nervi. Daca acum ar fi in fata mea i-as rupe gatul. E un inutil!

The Fight ( Niall Horan and Zayn Malik F.F)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum