CAPITOLUL 10

550 44 0
                                    

M-am trezit , iar razele soarelui n-am facut sa inchid ochii din nou si sa clipesc des.

Ma intorc si il vad pe Zayn langa mine. Am vrut sa iau telefonul sa ma uit la ceas insa l-am scapat , iar Zayn trezit.

S-a uitat la mine cu ochii intre deschisi, mi-a zambit facadu-mi ziua ma buna , apoi m-a luat in brate si si-a pus capul pe pieptul meu.Ma jucam cu parul lui ciufulit, ador sa fac asta, iar acesta si-a pus capul in scobitura gatului meu sarutand usor apoi mascandu-ma.

Dupa aceea se da jos de pe mine, se ridica si ma trage de mana cu o fata foarte vesela:

-Hai sa facem micul-dejun! Mi-e foame!

Il imping si incep sa alerg:

-Nu ma prinzi!

Ne-am alergat , si cand era sa ma prinda din urma l-am impins si a cazut in fund.

Am ras amandoi , iar eu l-am ajutat sa se ridice.

In cele din urma eu am ajuns prima la bucatarie.

Imediat dupa mine ajunge si  el respirand greu,aplecat si cu mainile pe genunchi.

Atunci l-am prins de tricou si l-am tras catre mine, sarutandu-l pasional.A raspuns imediat saruturilor punanu-si mainile pe mijocul meu tragandu-ma mai aproape de el. Isi pusese mainile sub camasa, deoarece eram imbracata doar in camasa lui, si ma saruta pe gat.

I-am apucat marginile tricoului si i l-am tras dupa cap ajungand pe podea. Repiram amandoi greu , iar eu l-am impins amintindu-i de micul-dejun.

-Deci..ce facem de mancare?

-Ai lapte si cereale?

-Da ! Buna idee!

**4 ore mai tarziu **

Eram in bratele lui Zayn dormeam , acesta ma mangaie usor pe cap si imi strica visele spunandu-mi ca trebuie sa plec la lucru.

Ma duc si imi fac un dus iar apoi ma imbrac intr-o pereche de pantaloni scurti , un maieu alb si un plover lung, desfacut pe deasupra.Imi iau o pereche de tenesi si imi prind parul intr-o coada de cal.Iar cand ma uit pe fereasta il vad pe Zayn care deja ma astepta in masina.

Mi-am luat geanta si telefonul si am coborat in graba la el.

M-a lasat in fata clubului si a spus nu poate ramane deoarece are niste treaba . M-a sarutat scurt si dulce si mi-a spus sa am grija de mine.

Cand am intrat in club , Marco m-a vazut si m-a chemat pana la el.

-Peste 5 zile, te rog ia-o pe sora mea sa dorma la tine, pentru ca eu o sa fiu plecat!

-Chiar trebuie?

-Da, doar de data asta! Iti adaug o marire de salariu! spune si imi face cu ochiul.

-Bine fie..si multumesc de marire!

După ce pleacă el o vad pe acea sclifosita venind către mine.

-Bună! îmi pare rău că m-am dat la prietenul tău, nu am ştiut, promit că nu se vă mai întâmpla, am vorbit cu el si am rezolvat.

Ei bine, poate nu era chiar asa de sclifosita.

-Nu-i nimic, ai dreptate , nu aveai de unde sa stii.

**5 Zile mai tarziu

Am inceput sa ma inteleg bine cu ea toate orele in care am lucrat si la sfarsit, am mers inpreuna acasa la mine.

Cand am ajuns acasa, am avut o surpiza uriasa, Nicolle si Harry se intorsesera de la New York, indata ce am vazut-o pe roscata mea cu ochii verzi, i-am sarit in brate si o strangeam atat de tare ca mai avea putin si se sufoca. Atunci, ea se uita la Carla mirata.

-Ea este prietena mea , Carla!

-O stiu, am fost prietene bune in gimnaziu.

Indata ce a spus asta , s-au luat in brate si mai ca au inceput sa planga.

Atunci Nicolle a strigat:

-Petrecere in pijamale!

Ne-am dus toate in camera mea, ne-am schimbat in niste haine comode si ne-am pus intr-un cerc, jucand carti.

Apoi se aude telefonul meu. Il iau si vad un mesaj de la Niall:

"Buna iubito, pregateste-te, ajung in 3 minute."

-Ăm... feteler? O sa vina Niall! Tineti-l departe pe Harry va rog.

Apoi acestea ies din camera si imediat intra Niall pe geam..

-Buna iubito! Ti-a fost dor de mine?

-Cred ca trebuie sa pleci , Harry a venit acasa.

Atunci el ma ia im brate , ma impinge in perete si incepe sa ma sarute. Ma mangaie usor pe pielea fina si dintr-o miscare tricoul meu ajunge pe podea.Imi pune mainile pe fund si ma forteaza sa imi imcolacesc picioarele in jurul abdomenului sau, continuand sa ma sarute.

Se indreapta catre pat, ma aseaza grijuliu si se pozitioneaza intre picioarele mele.

Imi lasa saruturi moi pe gat , isi da tricoul jos, iar apoi imi deschide nasturele pantanonilor acestia ajungand langa celelalte haine.

Continua sa ma sarute coborand catre sani si apoi pe abdomen.

Harry's POV.

Urcam scarile si ma pregateam sa intru in camera unde erau fetele sa le spun ca masa era gata,insa le-am vazut pe Nicolle si pe Carla coborand scarile:

-Buna Harry!

-Buna , dar ne-am mai vazut azi!

-Aa da..asa este, ce prostute !Si.. unde vrei tu sa te duci?

-Vreau sa ma duc la Hope sa-i spun ca e gata masa.

- Nu poate! Doarme.

-Se schimba!

Spun amandoua deodata si apoi isi dau o palma peste cap.

-In regula...Ce se intampla aici?

-Pai ...adevarul este ca...Ea se simte cam rau si nu voia sa-ti spuna!

-Se simte rau? Trebuie sa merg la ea!

-Nu ! Se simte mai bine! Doar se odihneste! Avem noi grija de ea!

-Atunci sa vina la masa!

-Ii vom aduce noi mancarea!O sa mancam impreuna, doar d-asta este o petrecere in pijamale!

-Si pe mine o sa ma lasati sa mananc singur?

-Of nu iubitule! Imi spune Nicolle si ma ia in brate..Doar nu vom fi in camera cu tine cand mancam!

-Ce iti place sa razi de mine!

-Normal, asta pentru ca te iubesc!

-Oooo! Tipa Carla , iar apoi ne ia in brate.

Hope's POV.

Era peste mine si eram doar in lenjeria intima, ajunsese in zona sutienului si voia sa il desfaca, dar atunci l-am impins usor in piept si i-am spus ca nu pot, fratele meu e acasa si daca ne vede probabil nu voi mai vedea lumina soarelui niciodata.

Acesta s-a uitat dezamagit la mine si imi spune bland:

-Nu-i nimic , inteleg! imi zambeste si ma pupa usor pe obraz. Ne mai vedem! Cred ca deja am cauzat probleme!

Dupa ce pleaca imi iau inapoi hainele pe mine si cobor in sufragerie si ii vad pe cei trei vorbind.Imediat ce ma vede, Harry se uita la mine foarte ingrijorat!

-Te simti mai bine?

-Ce ?spun eu derutata, iar apoi se aud prietenele mele cu o voce emotionata.

-Da, nu te-ai simtit prea bine si am venit sa luam mancarea in camera.

Am mancat, iar apoi ne-am dus in camera,  ne-am jucat, ne-am batut cu perne si in cele din urma am adormit fiind extenuate de la atata distractie.

The Fight ( Niall Horan and Zayn Malik F.F)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum