3.

5K 104 23
                                    

Chłopacy chcieli grac i ja też ale nie chciałam sama z chłopakami więc zadzwoniłam do mojej najlepszej przyjaciółki Destiny żeby przyszła grać z nami. Powiedziała: dobra i przyszła 5 minut potem bo była blisko. Destiny miała długie jasnobrazowe loki i brazowe oczy i była ubrana w bialy krop top i czarne leginsy. Na stopach miała swoje nowe super-stary.
Usiedlismy w kole i Liam zakręcil butelka po wódce która wcześniej rozlał do kilku czerwonych plastikowych kubków.
-Po każdym wyzwaniu musicie wypić cały kubek wódki haha :-)!!
Nigdy nie piłam wódki ale mam nadzieję że będzie mi smakować i ze że się nie upije. Liam zakręcil butelka i wylądowała ona wskazując Louisa i Harrego.
-Mam pomysł!! Zatanczcie razem w samych bokserkach hah! -krzyknęła Destiny.
Niall wstał i włączył Despacito a chłopacy zdjęli T-shirty i pokazali umięśnione klaty a potem zdjęli spodnie i zobaczyłam białe bokserki Calvina Kleina. Poczułam ze sie rumienie bo nigdy nie widziałam jeszcze takich seksownych chłopaków w samych bokserkach. Louis puścił mi oczko a ja sie do niego uśmiechnęłam po czym chlopacy zaczęli tańczyć seksowny taniec i twerkowac. Wogole się nie wstydzili i mnie to zdziwiło ale z drugiej strony było śmiesznie więc sie dobrze bawiłam. Minęła cała piosenka wiec wszyscy usiedli znowu. Wzięli i wypili kubek. Niall zakręciła butelka. O matko. Wypadło na Destiny i Liama.

-Zdejmijcie swoje koszulki! -powiedział Zayn.

Moi przyjaciele stanęli obok siebie i zdjęli ubrania. Liam miał umięśniona klatę a Destiny seksowny czerwony stanik z koronka i seksowne kobiece kształty. Wypili zawartosc czerwonego kubka i usiedli znowu. Teraz Liam zakręcił butelka. Wypadło na mnie i Harrego. Ja pierdole nie chce z nim mieć razem wyzwania!!!

-Musicie iść do garderoby na 7 minut.

Matko!! Nie chce!! Niall dał nam kubki i kazał wypić. Wódka była gorzka ale mi smakowała.
Reszta moich przyjaciół wepchnela nas do garderoby a potem zamknęli drzwi na klucz...

***
Przepraszam że wczoraj nie było rozdziału. Dzięki za 46 wyświetleń i 14 gwiazdek!! Jesteście super!!<3

To właśnie ty | H.S. +18Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz