Byłam sama w garderobie z Harrym. Strasznie sie denerwowałam. Boze co ja mam robić - myśle. Słyszałam że moi przyjaciele w pokoju odliczaja od 7 minut ale robili to strasznie wolno wiec się strasznie denerwowalam.
-Harry nie wiem co sie tu robi jeszcze nigdy tak nie gralam - powiedziałam mu niechętnie a on popatrzył na mnie ale nic nie powiedział może nie wiedział co i na pewno uznał że jestem żałosna.
Zrobiło mi sie przykro i starałam sie żeby nie zobaczył jak mi drży warga wiec ja seksownie przygryzlam a on wtedy popatrzyl na moje usta.Nagle po kilku minutach usłyszałam jeszcze jakąś nowa osobę w pokoju która coś mówiła i usłyszałam jak któryś z chłopaków mowi "Jessica Harry jest w garderobie z Hope spoko za 3,5 minuty wychodzą.
Popatrzyłam na Harrego a on niechętnie powiedział mi że Jessica to jego dziewczyna. Zrobilo mi sie strasznie smutno ze Harry ma dziewczynę nie wiem dlaczego. Potem jednak powiedział że to raczej przyjaciółka z korzyściami ale ona go kocha więc on udaje że on też ja kocha chociaż jej nie kocha. Nagle przestałam być tak bardzo smutna jak wcześniej też nie wiem dlaczego.
Nagle usłyszałam ze ktoś uderza w drzwi od garderoby PUK PUK PUK i jak to usłyszałam to się przestraszyłam i odskoczylam od drzwi i niechcący wpadłam na Harrego i prawie się przewrocilismy ale on mnie złapał od tylu za talie więc nie upadlam. Odwróciłam się i popatrzyłam w oczy Harrego z dość małej odległości bo tylko jakiś kilkunastu centymetrów. Poczułam się trochę zdenerwowana a trochę poczułam dreszcze przyjemności, Harry cały czas trzymał ręce na mojej talii.
Ktoś cały czas walił rękami w drzwi ale nie zwracaliśmy na to uwagi. Ktoś krzyknal ze zostało jeszcze 2,5 minuty.
Wtedy Jessica krzyknęła:Harry stój!! Nie wiem dlaczego. Harry szepnal wtedy: stary chuj, nie wiem czemu i wbił swoje seksowne wargi w moje usta.
Jego usta były ciepłe i miękkie. Smakował mieta pomyslalam: musial umyc przed chwila zeby, i wódka bardzo mi sie podobało to połączenie.
Jego twarde usta wbijaly się w moje zachlannie a ja byłam jak zahipnotyzowana. Przez pierwsze sekundy nic nie zrobiłam bo byłam sparaliżowana ze zdziwienia i czułam tylko jego usta na swoich i jego ręce na swojej talii które coraz zachlanniej mnie do niego przygarnialy i czułam je potem na plecach a potem coraz niżej na plecach.
Potem sama zaczęłam ruszać wargami i calowalam go coraz zachlanniej i zarzucilam mu ręce na kark i wplotlam palce w jego loczki na karku. Gdy przygryzl moja warge to mruknelam mu w usta z przyjemności. Potem poczulam jego język przejeżdżajacy po moich wargach i otworzyłam usta a jego język wslizgnal sie do mojej jamy ustnej. Języki rozpoczęły walkę o dominację. Gdy zaczęłam wygrywać poczułam ze Harry przygryzl moja warge mocno więc dałam mu wygrac walkę jezykow. Oparlam sie plecami o ścianę, Harry coraz mocniej przywierał mnie do ściany a ja byłam coraz bardziej podniecona.Gdy ręce Harrego zaczęły wslizgiwac się pod moj biały krop top i przeszedł mnie dreszcz to usłyszeliśmy szczęk klucza w zamku do garderoby...
***
Cześć kochani dziękuję za taki odzew następny rozdział pewnie jutro. Koffam was <333
CZYTASZ
To właśnie ty | H.S. +18
FanfictionHope jest nieśmiała dziewczyna, która nie ma w życiu łatwo- jej mama umarła jak miała piec lat i nie pamięta jej. Tata jest pijakiem i ja bije, musi sama zarabiac . Mieszka ze starszym bratem. Poznaje jego przyjaciela Harrego Stylesa czy wyniknie z...