Kapitola čtvrtá - nový spojenec

47 8 0
                                    

Protože bylo slunce ještě vysoko na obloze, se Alopex rozhodla, že pujde dál dokud nedojde k místu setkání hranic. Občas se tam výdala se psy jiných smeček, když ji Alfa pověřil hlídkování. Někdy si s nimi dokonce povídala, našla si i kámošku Dianu ze smečky Alfy Shynygany. Nikdy Dianu z ničeho nepodezírala a neuměla si ani představit, že by její smečku pomohla vyvraždit ona.
Najednou na ni vyskočil nějaký černý pes, srazil ji na zem a drtil svou mohutnou tlapou.
,,A mám tě jelene!" radoval se cizí pes.
Až po chvíli se pořádně podíval co chytil.
,,Ale ty nejsi jelen," posmutněl.
,,Ne, já jsem pes, přesněji fena," štěkla.
,,Moc se ti omlouvám. Já jsem Loki. A jak se jmenuješ ty?" vyptával se.
,,Alopex. Ze který si smečky?"
,,Z žádný. Já tudy jen procházím. Necítil jsem žádný pach psů. Myslel jsem že tu žádná smečka není," divil se Loki.
,,No teď už vlastně není. Celou mou smečku vyvraždili," posmutněla Alopex.
,,Kdo?!" vyptával se překvapený a celí zděšedý.
,,Nevím. Byla jsem v bezvědomí. Ale musela to být jedna z tří smeček v okolí," pronesla.
,,Tady někde jsou další smečky?!" vyštěkl Loki.
,,Nedaleko odtud jsou hranice jejich území," vysvětlila mu.
,,Mám nápad! Co kdybych já šel zjistit viníka a ty hlídala tady kdyby se vrátili?" navrhl.
,,To je sice skvělí nápad, ale já tam prostě musím. Co kdybychom si to vyměnili?" zeptala se Alopex.
,,No dobrá," štěkl lehce sklamaný Loki.
,,Já už musím," zaštěkala Alopex a  šla.
,,Když mě budeš potřebovat víš, kde mě najít," zaštěkak Loki na rozloučenou.
,,Dobře a ahoj," štěkla.

Život psaKde žijí příběhy. Začni objevovat