Kapitola čtrnáctá - konečně v táboře

22 6 0
                                    

Konečně viděla silulety psů. Kníkal jakoby nebyl, protože všichni začali věnovat pozornost ji. Ona však věnovala pozornost malé skalce na kterou zrovna stoupala obrovská fena, Alfa celé smečky nazývaná Shynygany. Alopex sklonila pohled na důkaz úcty.
,,Kdo jsi?" zeptala se svým sametovým hlasem.
,,Mé jméno je Alopex," odpověděla.
,,Dobrá Alopex. Co tě přivádí?" zeptala se.
Při této větě si vybavila Měsíce, který ji řekl to samé.
,,No, jsem z Thanosovy smečky," řekla.
Psi vypadali překvapeni.
,,Jak se vám daří?" zeptal se někdo.
Alopex nechtěla říct že už smečku nemá a tak řekla:
,,Ujde to."
Pak se podívala na Alfu a její krásná bílá srst se leskla ve slunečním světle.
,,A proč si teda tady?" zeptala se Shynygany.
,,No, Thanos mě poslal že mám u Měsíce, Kavaksase a i u vás skusit jak se tam žije," zalhala.
,,Dobrá, máš dva dny," řekla.

Večer se Alopex najedla hned po Alfě, protože byla host. Alopex si ani nedokázala představit, že by tak milá fena a její smečka dokázala vyvraždit její smečku. Ale furt neměla stoprocentní jistotu.
Viděla jak si jde malá Omega pro podíl. Byla stejná jako Kníkal.
,,Jak vlastně zemřela Diana?" zeptala se Alfy.
,,No, zaůtočila na nás smečka kojotů," odpověděla.
,,Chtěla vaše území, že?" ptala se.
,,Ano," řekla.
Alfa byla vzrůstem velká fena a Alopex připadalo že to snad není normální pes. Po večeři se všichni uložili ke spánku...

Život psaKde žijí příběhy. Začni objevovat