,,Alopex. Alopex. Alopex!" vyštěkl někdo.
Otevřela oči, ležela na zemi v mlze a jako vždy tam byla i její rodina.
,,Visione! Nevíš co byly ty zvuky včera?" zeptala se.
,,Samozřejmě že ano. Ale říct ti co to bylo, by bylo na nic. Stejně to brzy zjistíš sama," řekl.
,,Ale, ale proč?" Alopex byla zmatená.
,,Vision má pravdu Alopex," řekla její matka.
Alopex si povzdychla.
,,Jak to ale mám zjistit?" zeptala se.
,,Neboj se to zjistíš," řekl její otec a vše se začalo rozplývat.
,,Mami, tati, Visione nechoďte pryč! Prosím!" jen to doštěkla vše zmizelo.Otevřela oči ležela na zemi a pes do ní šťouchal.
,,Vstávej. Nemáme na to celí den!" štěkl.
,,Jo," odpověděla Alopex.
Vstala, oklepala se a vyrazila za psem. Na to že je tak malí, je docela rychlí, pomyslela si.Bylo poledne a podle psa měli být už skoro v táboře.
,,Jak se vlastně jmenuješ?" zeptala se ho.
,,To tě nemusí zajmat," odpověděl.
,,Prosím!" poprosila.
,,Dobře, dobře jsem Kníkal," řekl.
,,Aha, těší mě Kníkale," při tom jménu se trochu pousmála.
,,Já jsem Alolex," řekla.
,,No to je úžasný," řekl Kníkal a zvedl oči vsloup.
Alopex trochu posmutněla a sklonila pohled do země. Nedařilo se jí Kníkala rozveselit. Zdálo se ji, že to je jeden z těch nudných a mrzutých psů.
Uslyšela né tak vzdálené štěkání. Podívala se před sebe a uviděla velkou křovinato-trnitou hranici tábora.Napíná vás to? Schválně zkuste uhodnout kdo za Alfu (a jeji/jeho smečku) Alopexinu smečku vyvraždil.
a) Shynygany
b) Kavaksas
c) (možná to nakonec bude) Měsíc
Nevím kdy vyjde další kapitola ale jsem si jistá, že vám to alespoň trochu pomůže tu záhadu vyřešit. Ahoj!!!
ČTEŠ
Život psa
FantasyKdysi dávno žili čtyři smečky. Jejich alfy: Shynygany(Šinygany), Měsíc, Kavaksas a Thanos. Nyní je mezi nimi velké napětí, neboť byla kompletně vyvražděna smečka Thanose. Nebo ne úplně? Alopex, fenka z Thanosovy smečky přežila. Srovná se s žitím v...