Kapitola pátá - cíl cesty

38 8 0
                                    

Neubylo ještě ani třicet minut, od setkání s Lokim.
,,Je to celkem chytrý a dobrý pes, ale měl by si nejdřív zjistit jestli je jeho kořist opravdu kořist a nebo pes," pousmála se.
Poprvé od vyvraždění její smečky si popovídala s někým živím. Možná mluvila se svou rodinou ve snu, ale ta je mrtvá, nedá se říct jestli to nebyl jen obyčejný sen. Ale ani jestli to byli skutečně oni.
Alopex přestala dávat pozor na cestu a protože byl před ní malí, prudký kopec směrem dolů, zakopla o větev a svalila se velkou rychlostí.
Vstala a oklepala se. Byla v cíli cesty. Krásná obrovská louka.
,,Jsem tu, místo setkání hranic," štěkla.
Najednou uslyšela cizí kroky z vysoké trávy.
,,Hlídka z Měsícovi smečky," zašeptala si pro sebe.
Jenže ti psi už o ní věděli, neboť viděli jak se skutálala z kopce. Kroky se stále přibližovaly a Alopex neměla kam se schovat. Z vysoké trávy se vynořili tři psi. Jeden celí hnědý, druhý zlatý a třetí šediví s hnědými fleky.
,,Zdar," štěkl hnědý.
,,Viděli jsme jak ses skutálela. Není ti nic?" zeptal se šedý s hnědými fleky.
,,Ne není," odpověděla Alopex.
,,Dobře tak mě říkej Camerone(Kamerone), tomu zlatýmu Golde, a tomuhle šedohnědýmu Blesku, ano?" řekl hnědý pes.
,,Dobrá," štěkla.
,,Jak to ve vaší smečce jde?" zeptal se Gold.
,,Všichni kromně mě jsou mrtvý," odpověděla mu.
Všichni tři se na sebe zděšeně podívali a začali si něco šuškat.
Mohli si šuškat cokoli například: Jeden přežil nebo máme jí pomoct....
,,Vezmeme tě za Alfou," pronesl nakonec Blesk.
Alopex to překvapilo ale pokud chtěla zjistit zda její smečku vyvraždili oni, tak musela souhlasit.
A tak vyrazili.

Život psaKde žijí příběhy. Začni objevovat